fightstar--- Geplaatst: 25 november 2013 Rapport Geplaatst: 25 november 2013 Ik ook dat iemand me kan helpen want ik kan al 6 dagen niet meer online en dat is redelijk tot zeer frustrerend. Ik krijg dus telkens deze melding: The rockstar gameservices has failed to sync files to play gta online. Please return to gta 5 and try again later. Ik kan gewoon online met al mn andere spellen en verder heb ik ook geen problemen. PLEASE HELP!! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 november 2013 Rapport Geplaatst: 25 november 2013 Heb je al eens geprobeerd om de patch bestanden van GTA te verwijderen en deze dan opnieuw te laten downloaden en installeren. Soms kan dit werken. Reageren
fightstar--- Geplaatst: 25 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2013 Ben ik dan niet al mijn saves kwijt? En vraagt het systeem dan vanzelf om de patches opnieuw te downloaden? Ik ben er allemaal niet zo thuis in, maar thanx voor de tip alvast iigeval. Reageren
Hmmpff Geplaatst: 25 november 2013 Rapport Geplaatst: 25 november 2013 Ben ik dan niet al mijn saves kwijt? En vraagt het systeem dan vanzelf om de patches opnieuw te downloaden? Ik ben er allemaal niet zo thuis in, maar thanx voor de tip alvast iigeval. als je alleen je patches verwijderd dan blijft alles opgeslagen Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 november 2013 Rapport Geplaatst: 25 november 2013 Ben ik dan niet al mijn saves kwijt? En vraagt het systeem dan vanzelf om de patches opnieuw te downloaden? Ik ben er allemaal niet zo thuis in, maar thanx voor de tip alvast iigeval. Hij vraagt automatisch of je de patches wilt installeren wanneer je ze niet hebt. Als je ze dus verwijderd zal hij dat inderdaad doen ja. Op de PS3 tenminste wel, Xbox360 weet ik niet. Misschien dat iemand anders dat hier kan bevestigen? Reageren
Hmmpff Geplaatst: 26 november 2013 Rapport Geplaatst: 26 november 2013 @Kenny als je de patches verwijderd, verwijderd hij toch enkel de extra dingen die in die tussentijd zijn toegevoegd? Bijv. Beachbum dlc etc. Aangezien je account zelf een apart iets is (volgens mij ook je geld, auto's, huis etc.). Of zit ik nu verkeerd? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 26 november 2013 Rapport Geplaatst: 26 november 2013 Ja daar heb je gelijk in. Je moet alleen opassen dat je niet je single-player safegames verwijderd maar alles wat je online hebt behaald is ook online opgeslagen op de Rockstar Cloud. Reageren
fightstar--- Geplaatst: 26 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2013 Oké, dat heb ik gedaan en werkt niet. Iemand nog een ander idee? Reageren
Together Geplaatst: 26 november 2013 Rapport Geplaatst: 26 november 2013 Misschien je dns veranderen naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4 Reageren
fightstar--- Geplaatst: 26 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2013 Yes!!!!! Dat was de oplossing! !!! Bedankt iedereen voor het meedenken! Reageren
Hmmpff Geplaatst: 26 november 2013 Rapport Geplaatst: 26 november 2013 Misschien je dns veranderen naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4 waar kun je dit veranderen als ik vragen mag? Reageren
Together Geplaatst: 26 november 2013 Rapport Geplaatst: 26 november 2013 (bewerkt) Ps3: Xbox: http://m.youtube.com/watch?v=7VEPT82pJsE (Kan niet op mobiel de link veranderen) (Beeld is slecht maar je ziet wel wat er gebeurd) Bewerkt: 26 november 2013 door GTA5BOY Reageren
Bobbie.R. Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Gewoon je dsn server 8.8.8.8 en 8.8.4.4 invoeren bij netwerkinstellingen. Had ook eerst sync files blablablabla. En nu is het gewoon goed. Reageren
marcoutr Geplaatst: 3 december 2015 Rapport Geplaatst: 3 december 2015 Ik kan ook niet online hij zegt dat die de files niet kan downloaden van rockstar service weten jullie wat ik er aan kan doen ?? Heb me dsn al veranderd en het blijft nog steeds zo Reageren
Wz-r6 Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Hoi ik heb ook het probleem dat ik niet meer online kan.iemand nog een andere oplossing? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.