ERRWINS Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Ligt dus aan rockstar:( Zijn er meer mensen in je omgeving, of op het forum, die hier last van hebben? Ik heb verder nog niets vernomen van een storing of iets dergelijks. Mocht het niet aan Rockstar liggen, dan zou je kunnen proberen om je router even 10 seconden van het stroom te halen. Hierdoor kan de router zich herstellen van eventuele fouten. Reageren
Wz-r6 Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Was online gekomen en toen werd mijn heist afgebroken omdat er geen verbinding met rockstar was.terug in appartement kon hij niet saven . Bedankt voor je reactie Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Kun je nu wel weer online dan, of nog steeds niet? Reageren
Wz-r6 Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Heeft verder niemand last van slechte verbinding met rockstar? Ik kan de hele dag(gister) al heel slecht verbinding krijgen. Ook steeds linksonder in beeld niet opgeslagen wegens geen verbinding met rockstar. Groetjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.