Ymosky Geplaatst: 27 november 2013 Rapport Geplaatst: 27 november 2013 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik heb een website header als JPG bestand, die ik graag wil "verbouwen" naar een PNG afbeelding met transparante achtergrond. De bedoeling is dat ik uiteindelijk alleen het plaatje (dus zonder de groene zijkanten) heb met wel de schaduw eronder. Ik heb er zelf al mee zitten proberen, maar vind het toch wel moeilijk. Heeft misschien iemand ideeën? de afbeelding uitknippen en dan zelf een schaduw eronder maken is misschien een idee, ik weet alleen niet zo goed hoe ik dat moet doen! De uiteindelijke afbeelding hoeft niet 100% hetzelfde te zijn als het origineel, als het er maar netjes uitziet klik Bewerkt: 27 november 2013 door Ymosky Reageren
.Levi. Geplaatst: 27 november 2013 Rapport Geplaatst: 27 november 2013 Hopelijk is dit naar wens. Reageren
Ymosky Geplaatst: 27 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2013 Ik heb geen flauw idee hoe je dat zo vlug voor elkaar hebt, maar ik vind het keurig zo! Dank je wel! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.