Jump to content

Races winnen, wie o wie?


TryX

Recommended Posts

Hi,

Sinds de laatste update is bij elke race eigen auto's toegestaan.. het gevolg.. volledig getunede auto's ownen je door hen snelheid en wegligging!! zucht..

Veel upgrades worden pas mogelijk nadat je races wint.. mijn vraag.. wie o wie wilt samen omstebeurt een race (laten) winnen? 1 vs 1.. puur om zo ook die upgrades te verkrijgen..?

Op xbox..

Grtz

tryx

Link to comment
Delen op andere websites

Hi,

Sinds de laatste update is bij elke race eigen auto's toegestaan.. het gevolg.. volledig getunede auto's ownen je door hen snelheid en wegligging!! zucht..

Veel upgrades worden pas mogelijk nadat je races wint.. mijn vraag.. wie o wie wilt samen omstebeurt een race (laten) winnen? 1 vs 1.. puur om zo ook die upgrades te verkrijgen..?

Op xbox..

Grtz

tryx

Kenny zegt het al, je bent niet verplicht met persoonlijke auto's te racen, in de ene lobby wel andere niet. Maar als je een random race joined, waar je tegen getunede auto's raced, is het inderdaad nauwelijks te doen als je een standaard auto hebt.

maar races met 2 spelers verdienen nauwelijks nog geld, ook al win je, krijg je misschien 1000 a 2000 per keer, dat schiet totaal niet op. het beste is volgens mij om missies te doen.. of je moet puur voor de fun willen racen, maar dat kan ik niet opmaken uit je post :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog 4 wins nodig, dus zoek ook nog iemand om om beurt te winnen. als je er zelf nog meer nodig hebt wil ik daarna wel even wachten hoor terwijl iemand constant wint.

sinds de update kan ik wel niet hosten op criminal records voor 1 ronde, het blijft op 5 rondes staan en kan dit niet wijzigen (gisteren toch niet), op een ander forum vond ik terug dat nog mensen het soms hebben en soms niet, dus liefst iemand bij wie het nog lukt om te hosten voor 1 ronde, dan zijn we er sneller doorheen.

PSN: bobtje333

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...