Jump to content

ROC Ter Aa studenten?


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Dit jaar is mijn examenjaar, en ik ben al op zoek geweest naar scholen die de opleiding ICT-beheer op MBO niveau 4 aanbieden in de buurt. Hoewel ik al op drie scholen aangemeld heb, vroeg ik mij af of er iemand op dit forum is die momenteel op het ROC Ter Aa in Helmond zit die een dergelijke opleiding doet. Want ik ben wel erg benieuwd naar hoe de docenten zijn, of je voldoende leert van de opdrachten die je krijgt enzovoort.

Op Google kon ik absoluut niks bruikbaars vinden, vandaar dat ik het hier eens besloot te vragen. :puh:

Overigens, ik heb me al op drie scholen aangemeld. Dus het ROC Ter Aa, maar ook het Summa College in Eindhoven en ROC de Leijgraaf in Oss. Als er iemand is die eventueel op één van de overig genoemde scholen zit die er iets over wil vertellen dan zou dat ook fijn zijn. Zelf ben ik al wel vorig schooljaar bij een masterclass van het Summa ICT-college geweest bij de opleiding ICT-beheer, maar ik vind niet dat ik echt een goeie conclusie kan trekken over hoe de docenten in werkelijkheid zijn. En natuurlijk de studenten, want ik verwacht een gezellige en open sfeer. Geen leerlingen die zich gedragen als 'typische VMBO-leerlingen'. :$

Anyway, alvast bedankt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Pas in februari helaas. Ik heb al wel gevraagd of er nog een soort masterclass komt vóór die tijd, dus het is dan even afwachten op antwoord.

Maar dan nog... Ik zei al dat ik liever de ervaringen heb van iemand die er al een heel jaar of langer zit. Immers, bij zo'n open dag of masterclass leer je niet alle docenten goed genoeg kennen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Op een open dag doet een school zich sowieso anders voor als dat we zijn. Ik doe ook ICT / Netwerk-Beheer MBO Niveau 4 en als ik hier kijk naar de open dag heb ik toch wel eens zoiets van geef ze toch een wat betere kijk. Wat mij allemaal is verteld is grotendeels onzin. Ik ben één keer genaaid om wat kleins en daardoor heb ik het complete jaar over kunnen doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...