Jump to content

Wat is goedkoper in Londen?


MJ_Forever

Recommended Posts

Hallo,

op 4 januari 2014 ga ik samen met mijn vriendin een dagje naar Londen.

Ze wil er graag shoppen, maar ik wil ook wel wat dingetjes meebrengen, maar mijn vraag is wat er daar goedkoper is dan hier?

Volgens velen is alles daar duurder dan hier.

GREETZ

Link to comment
Delen op andere websites

Die vraag valt te beantwoorden met "Alles dat uit Tesco komt en naar leer smaakt."

Maar aangezien je volgens mij doelt op niet-eetbare dingen: CD's. De meeste CD's toch in ieder geval. Ik ga niet zeggen dat ze allemaal goedkoper zijn maar in het algemeen zijn ze omgerekende een euro of 2 goedkoper. Moet je het daar voor doen? Jouw beslissing of dat het waard is. Voor de rest is alles of even duur of een hoopje duurder.

Daarnaast is ook de vraag hoe je reist. Want als je de Eurostar neemt kun je natuurlijk geen koe kopen. Bij wijze van spreken.

Link to comment
Delen op andere websites

Oei, shoppen met je vriendin. Veel succes.

Ik kan je aanraden om iets te kopen wat je echt terug doet denken aan Londen, een leuk souvenir. Koop alsjeblieft niet zo'n lomp t-shirt met een zogenaamd grappige boodschap op de voorkant of een miniatuur van de Big Ben die je bij straatverkopers kan kopen, maar iets origineels. Ik ben de afgelopen zomer met twee vrienden drie dagen naar Londen geweest, en één van de souvenirs die ik heb gekocht is een heupfles (zo'n smal drankflesje waar je sterke drank in kan doen) met daarin een afbeelding van Tower Bridge gegraveerd. Kostte me dertig pond, maar ik heb er absoluut geen spijt van. Bij de winkel van de Tower of London hebben ze twee verdiepingen vol met leuke typisch Engelse souvenirs (daar heb ik die heupfles ook gekocht) en ik kan je zeker aanraden om daar eens naar binnen te lopen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het enige dat ik me kan herinneren, dat echt goedkoop was in London, waren de milkshakes bij de MacDonalds. :puh: Tevens kan ik me herinneren dat toen ik met school erheen ging, dat de meiden gek werden om de Primark. Daar kun je blijkbaar heel goedkoop kleding kopen en dergelijk. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

dat de meiden gek werden om de Primark.

Maar die hebben we hier ook :puh: Maar goed, we kunnen natuurlijk ook een topic maken voor wat goedkoper is in welke Nederlandse stad dan ook, ik denk dat dat niet echt veel nut heeft tenzij je echt verder op reis gaat. En meestal kom je er zelf wel achter of iets goedkoop is of niet :puh: Zo is er in elke grote stad wel een dure winkelstraat en een goedkope.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...