Kratod Geplaatst: 27 november 2013 Rapport Geplaatst: 27 november 2013 Probeer in te loggen ik krijg steeds deze tekst(Foto): ''De service user profile service verhinderd het aanmelden. Gebruikersprofiel kan niet worden geladen''. Zit er een virus op? Heb hem gescand en de 2 trojans waren verwijderd. Reageren
Woody268 Geplaatst: 27 november 2013 Rapport Geplaatst: 27 november 2013 Staan er nog andere accounts op de computer waarmee je je wel kan aanmelden? Reageren
Kratod Geplaatst: 27 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2013 Dat gelukkig wel en heb er een scan op gegooit zo als in de 1ste post vermeld. Alleen staat alles op m'n andere account , denk dat ik het maar ergens online moet bewaren of zo iets. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 27 november 2013 Rapport Geplaatst: 27 november 2013 Kan je ni9et gewoon naar de Harde schijf of partitie waar je Windows op geïnstalleerd staat naar de map gebruikers en via daar je belangrijke dingen van je account afhalen? Reageren
Kratod Geplaatst: 27 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2013 Daar staat een wachtwoord op en als ik die in typ gebeurd er niks Reageren
Woody268 Geplaatst: 27 november 2013 Rapport Geplaatst: 27 november 2013 (bewerkt) Probeer op een werkend account deze "fix-it" van Microsoft eens. Probeer hierna terug in te loggen op dat andere account. Bewerkt: 27 november 2013 door Woody268 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.