Together Geplaatst: 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2013 Hallo, Ik wil gta sa gaan kopen voor de pc. Maar mijn vraag kan mijn pc het aan? Dit is mijn pc: Klik Bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2013 Het moet voor jou geen probleem zijn om San Andreas te draaien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Raymon89 Geplaatst: 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2013 Dat kun je op deze site makkelijk controleren http://systemrequirementslab.com/cyri Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 27 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2013 Bedankt voor de snelle reactie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2013 Moet makkelijk kunnen >>> Door Foreigner97: Behulpzaamheid wordt altijd gewaardeerd, maar aangezien deze vraag al is beantwoord en jij niets meer toe hebt te voegen aan het verhelpen van GTA5BOY's probleem, hoef je ook niet meer te posten.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woody268 Geplaatst: 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2013 Dat kun je op deze site makkelijk controleren http://systemrequirementslab.com/cyri Iedereen weet toch dat "can you run it" de grootse zooi is dat er is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Raymon89 Geplaatst: 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2013 Als je zonder na te denken het resultaat gelooft - ja. Als je zelf de resultaten doorkijkt en eigen conclusies trekt - nee. Dan vind ik het een handig hulpmiddel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.