ajax_stephan Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 is die multyplayer uit zo nee waner komt ie uit en moet je daar iets voor downloade of zo en zo ja wat moet ik doen om het tekrijgen??????????????????alvast bedankt :D:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) Ja............. http://www.gtat.org Dit is nog niet de uiteindelijke versie dus verwacht er niet veel van. Verder moet je nog ff wachten op SA-MP en MTA:SA Bewerkt: 17 juli 2005 door RTS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 je kunt toch ook gwoon multiplayer doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Niet op computer, op playstation wel... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Ja............. http://www.gtat.orgDit is nog niet de uiteindelijke versie dus verwacht er niet veel van. Verder moet je nog ff wachten op SA-MP en MTA:SA Ik draai al sinds een paar dagen een server die redelijk stabiel is, met 175 vehicles (van alles, zelfs de Andromada). Nog niet alle bugs zijn eruit maar het is redelijk te spelen al. het heet: ========holland server============ gewoon in de lijst....maar kijk of het niet vol is of dat het rode lampje brand anders kun je er niet in natuurlijk. :rolleyes: En zorg dat je versie 0.1b hebt, en niet 0.1a. :blink: Bewerkt: 18 juli 2005 door hanff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Ik draai al sinds een paar dagen een server die redelijk stabiel is, met 175 vehicles (van alles, zelfs de Andromada).Nog niet alle bugs zijn eruit maar het is redelijk te spelen al. Ik heb hem ook geïnstalleerd, start hem op en krijg de fout: can't connect that server, ... Op welke server speel jij dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TOMMIE Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 hey bij mij zegt hij Can't connect that server maybe it is off" wat moet ik doen en wat ik invullen pwd????????? help me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Dan is de server offline. Je kan de server dan niet op. Kies een andere server die wel online is (groen stipje, Zie bijlage). Zoals hanf al zei: ===Holland server=== is wel een goeie Bewerkt: 18 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Bij mij doet ie het wel alleen hij crasht en crasht en soms krijg ik iets van 400 errors! :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TOMMIE Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 hey maar welke server zit jij??? :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Ik speel gewoon in allemaal, maar hij crasht nog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TOMMIE Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 ohh okey, maar bij mij doet hij heel vaag als ik hem wil omrijden gaat hij nie eens dood en iedereen cheat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Dan gaat hij niet dood maar dan lagt hij door zijn te hoge ping. en wat bedoel je met cheaten, want iedereen kan voertuigen spawnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Om de 5 minuten heb ik wel een fout. Maar anders is het wel nog eens leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 :huh: :huh: Nu, ik draai al dagen een server die het prima doet......geen gelul van: ik word er na 5 minuten uitgekickt..... Deze server doet het gemiddeld 4 á 5 uren lang zonder te crashen, en misschien wel langer ik weet niet wat het probleem eigenlijk is.....misschien dat je de verkeerde versie hebt....ik heb versie 0.1b dan MOet ie het doen hoor....anders heb je geen goede comp...(grafische kaart) :lol: B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.