Jump to content

MULTYPLAYER?//


ajax_stephan

Recommended Posts

het lukt niet ik druk op jou server en dan staat er

83.98.248.41         2085             connect

nick  Stephan(NL)    pwd : _______________

en dan doe ik connect en dan blijft hij zo staan doe ik op kruisje staat er zo van

programma beeindigen programme reageerd niet staat er ook

dus ja wat moet ik nou doen en ik heb ook moeten in vulle dat ik een server wil of zo maar dat wil ik niet?????????????????marja zeg eerst alstublieft hoe ik dat moet doen en dan hoe ik geen server wil......................als je wil!!!!!!!!!

alvast bedankt groetjes ik

Zou je Alsjeblieft de Edit-knop willen gebruiken? Je post 3 keer achter elkaar..

Ik heb zelf geen verstand van hoe je een server moet maken. Ook denk ik dat je beter af bent in het MTA Forum. Daar zullen wel meer mensen ween wat je moet doen.#

Edit. Bedankt :) .

probeer eens: 192.168.0.46 bij de ======dutch gtat server======

ik geloof dat dat mijn ip adres is, en anders kun je inplaats van 46 op het eind 1 eens proberen. :blink: :rolleyes: :D

succes ik zie je misschien nog wel eens op de server. :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • hanff

    7

  • ajax_stephan

    6

  • Flame^

    4

  • TOMMIE

    3

Ik snap egt niet wat wa jullie zo goed vinden aan deze multiplayer mod. <_<

Je kunt niet eens cheaten niet dat dit zo erg is maar je kan ook nergens wapens krijgen, hiervoor is gta tog mede gemaakt ?!

Je kunt niemand vermoorden, als je een poppetje slaat (omdat je geen wapens hebt) gaat er niet eens health vanaf :blink: !

Ook zien al die poppetjes er hetzelfde uit (wat enorm saai is) en kan je niet eens andere kleren kopen :angry: !

Ik vin het gewoon zeer teleurstellend allemaal, ik had er egt meer van verwacht :ph34r: .

Maar w88 op MTA dan he :rolleyes: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap egt niet wat wa jullie zo goed vinden aan deze multiplayer mod. <_<

Je kunt niet eens cheaten niet dat dit zo erg is maar je kan ook nergens wapens krijgen, hiervoor is gta tog mede gemaakt ?!

Je kunt niemand vermoorden, als je een poppetje slaat (omdat je geen wapens hebt) gaat er niet eens health vanaf :blink: !

Ook zien al die poppetjes er hetzelfde uit (wat enorm saai is) en kan je niet eens andere kleren kopen :angry: !

Ik vin het gewoon zeer teleurstellend allemaal, ik had er egt meer van verwacht :ph34r: .

Maar w88 op MTA dan he :rolleyes: .

Je moet gewoon nog even geduld hebben omdat alles nog in de kinderschoenen staat. Dus is het nog iets te vroeg om alles nu al af te kraken. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap egt niet wat wa jullie zo goed vinden aan deze multiplayer mod.  <_<

Je kunt niet eens cheaten niet dat dit zo erg is maar je kan ook nergens wapens krijgen, hiervoor is gta tog mede gemaakt ?!

Je kunt niemand vermoorden, als je een poppetje slaat (omdat je geen wapens hebt) gaat er niet eens health vanaf  :blink: !

Ook zien al die poppetjes er hetzelfde uit (wat enorm saai is) en kan je niet eens andere kleren kopen :angry: !

Ik vin het gewoon zeer teleurstellend allemaal, ik had er egt meer van verwacht  :ph34r: .

Maar w88 op MTA dan he :rolleyes: .

Je moet gewoon nog even geduld hebben omdat alles nog in de kinderschoenen staat. Dus is het nog iets te vroeg om alles nu al af te kraken. :D

Als alles nog in kinderschoenen staat moeten jullie er nouw niet zo lovend over gaan doen, dan moeten jullie maar gwoon w88 tot de schoenen een grotere maat hebben. :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Gtat is tegenwoordig al weer een stuk verbeterd.

Wij zijn met z'n allen bezig om een script te schrijven voor de vehikels.

Veel fouten zoals ontploffende vehicles zijn ook weg, dus alles komt hoogstwaarzchijnlijk wel goed hoor mensen....nog even geduld

En trouwens, MTA is ook nog steeds met niets gekomen, moeten wij dan zeggen dat MTA beter is als we er nog niks van weten???

We wachten af, en in de tussentijd doen we onze best om zo snel mogelijk dit spel van de grond te krijgen....okay?? :klap:

hang on mates :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...