mekane Geplaatst: 29 november 2013 Rapport Geplaatst: 29 november 2013 Hallo ik zoek een onzichtbaarheids mod (dat je onzichtbaar bent maar wel de wapens gewoon ziet als je loopt ) voor GTA IV wie weet waar ik het kan vinden ? thnks mekane Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 29 november 2013 Rapport Geplaatst: 29 november 2013 Volgens mij bestaat deze niet. Al 'gegoogled'? Reageren
mekane Geplaatst: 29 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2013 (bewerkt) ik ga et is proberen ik heb er 1 gevonden : http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=8120 ik ga hem uittesten Bewerkt: 29 november 2013 door mekane Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 29 november 2013 Rapport Geplaatst: 29 november 2013 Als ik het me goed herinner kan je met behulp van de Simple Trainer ook jezelf onzichtbaar maken. Reageren
mekane Geplaatst: 29 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2013 Als ik het me goed herinner kan je met behulp van de Simple Trainer ook jezelf onzichtbaar maken. ja daar kwam ik net ook achter nadat ik de simple trainer opnieuw had geinstaleerd maar de bovenstaande link is ook goed alsnog bedankt : ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.