Silverbyte Geplaatst: 29 november 2013 Rapport Geplaatst: 29 november 2013 We naderen de finishlijn van 2013, en voor ons muziekliefhebbers betekent dat traditiegetrouw ook weer stemmen voor de Top2000 van Radio 2! Zaterdag 30 november 11:45 gaan de stembussen open en kun je een lijstje samenstellen van evergreens die volgens jou absoluut niet mogen ontbreken in de eindejaarscountdown. Heb je je lijstje al klaar? Wie hoort er volgens jou op nummer 1? Wie mogen ze van jou meteen uit de lijst halen?Breng morgen direct je stem uit. Je hebt tot 6 december 20:00 de tijd. Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 november 2013 Rapport Geplaatst: 29 november 2013 Dit jaar ga ik weer stemmen en ik vermoed dat ik hetzelfde lijstje als vorig jaar ga gebruiken. Die zal ik dus binnenkort eens opduikelen uit het topic van vorig jaar. Die gezellige dagen aan het eind van het jaar met de Top 2000 op de achtergrond aan... Heerlijk, ik krijg er weer zin in. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Ik heb zojuist de Top 2000-quiz van zaterdagavond even teruggekeken, en de sfeer zit er absoluut meteen weer in bij mij. M'n lijstje zal er dit jaar ongetwijfeld voor een groot deel hetzelfde uit gaan zien als die van vorig jaar, maar ik ga er nog 's goed over nadenken. Genoeg schitterende nummers om uit te kiezen uiteraard Reageren
Silverbyte Geplaatst: 1 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Mijn lijstje is verstuurd: The Rolling Stones - Tumbling Dice The Rolling Stones - Jumpin' Jack Flash The Beatles - Penny Lane The Beatles - When I'm Sixty Four Dire Straits - Romeo and Juliet AC/DC - Highway To Hell Derek & The Dominos - Layla The Who - Baba O'Riley Neil Young - Old Man Toto - Africa Stealers Wheel - Stuck In The Middle With You Oasis - Don't Look Back In Anger The Jimi Hendrix Experience - The Wind Cries Mary Chicago - If You Leave Me Now Van Halen - Jump Reageren
NicolaB Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 (bewerkt) Er zijn zo veel mooie nummers. Ik vind het jammer dat de minder bekende nummers te kort doen aan de bekende nummers, bij dat soort 'top ...' lijsten. Maar goed, ook die zijn goed Bewerkt: 1 december 2013 door NicolaB Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 Ik stem eigenlijk nooit bij de Top 2000. Het zijn echt veels te veel goede nummers; kan ik echt geen top 10 uit halen. Ik kijk wel heel erg uit naar het luisteren van de Top. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 2 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2013 Kom op mensen, ik wil lijstjes zien! Reageren
Venzio Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 Ik zal mijn lijstje straks even insturen maar dat zal veelal hetzelfde zijn als de vorige top-10. Reageren
Thundercover Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Geplaatst: 3 december 2013 Bijna hetzelfde lijstje als vorig jaar, maar dat kan ook niet anders met al die goede nummers die erin staan. Won't Get Fooled Again - The Who American Pie - Don McLean Beautiful Day - U2 We Are The Champions - Queen It's My Life - Bon Jovi Life On Mars - David Bowie I Would Stay - Krezip The Power Of Love - Huey Lewis & The News The Power of Goodbye - Madonna Circle of Life - Elton John Like A Rollin' Stone - Bob Dylan Paradise City - Guns n' Roses Stairway to Heaven - Led Zeppelin Hold The Line - Toto Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band - The Beatles Supper's Ready - Genesis * Tribute - Tenacious D * The Funeral - Band of Horses * Princes of the Universe - Queen * The Riddle - Nik Kershaw * Reageren
NandroDavids Geplaatst: 5 december 2013 Rapport Geplaatst: 5 december 2013 Stemmen kan nog een kleine 24 uur... lijstjes willen we! Bij dezen die van mij: Muse - Starlight Joe Cocker - With A Little Help From My Friends John Lennon - Imagine Dexy's Midnight Runners - Come On Eileen Otis Redding - (Sittin' On) The Dock Of The Bay Coldplay - Fix You Michael Jackson - They Don't Care About Us Toto - Africa Veldhuis & Kemper - Ik Wou Dat Ik Jou Was André Hazes - Bloed, Zweet En Tranen Britney Spears - Baby One More Time Nirvana - Come As You Are The Rolling Stones - Paint It Black Queen - Bohemian Rhapsody Krezip - All My Life Vrije keus: Bomfunk MC's - Freestyler De Staat - The Fantastic Journey Of The Underground Man Selah Sue & Triggerfinger - Mercy The Killers - Somebody Told Me Eminem - Lose Yourself Reageren
Cabyon Geplaatst: 5 december 2013 Rapport Geplaatst: 5 december 2013 Stemmen kan nog een kleine 24 uur... lijstjes willen we! Eva Cassidy - Songbird Toto - I'll Be Over You Spandau Ballet - True Frank Boeijen Groep - Kronenburg Park James Taylor - Fire And Rain Michael McDonald - Sweet Freedom Rod Stewart - Maggie May John Mayer - Waiting On A World To Change John Mayer - Gravity Johnny Cash - Hurt Donald Fagen - I.G.Y. Donald Fagen - The Nightfly Aretha Franklin - I Say A Little Prayer Sting - Englishman In New York Acda En De Munnik - Len Renny Ren Vrije keuzes: Minnie Riperton - Lovin' You Tom Petty & The Heartbrakers - Breakdown Amy MacDonald - Let's Start A Band Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 5 december 2013 Rapport Geplaatst: 5 december 2013 Mooi lijstjes zie ik hier hoor. Heb zelf net ook even gestemd. Ik kijk altijd wel uit naar de Top 2000 van Radio 2. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 5 december 2013 Rapport Geplaatst: 5 december 2013 (bewerkt) Beetje veel van hetzelfde allemaal, maar dit is toch waar ik het meest naar geluisterd heb de afgelopen jaren: Deep Purple - Smoke on the Water Deep Purple - Child in Time Deep Purple - Woman from Tokyo Dire Straits - Private Investigations Dire Straits - Money for Nothing Queen - One Vision Queen - The Miracle Queen & David Bowie - Under Pressure Queen - Bohemian Rhapsody The Rolling Stones - Paint It Black The Rolling Stones - Start Me Up Jimi Hendrix - Hey Joe Bob Marley & The Wailers - No Woman No Cry Bob Marley & The Wailers - Stir It Up Bob Marley & The Wailers - Three Little Birds Bob Dylan - New Pony Radiohead - Creep Metallica - One Metallica - Sad But True Metallica - Nothing Else Matters http://stemmen.top2000.nl//mijnlijst.html?h=d02e2f58307a2d02cb68d0fc0cb497b1 Bewerkt: 5 december 2013 door _Night-Men_ Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 5 december 2013 Rapport Geplaatst: 5 december 2013 Icehouse - Crazy Orchestral Maneuvres In The Dark -(forever) Live And Die The Babys -Everytime I Think Of You Guns N' Roses - November Rain Tears For Fears - Everybody Wants To Rule The World Foreigner - Feels Like The First Time Ten Sharp - You Styx - Babe The Waterboys - The Whole Of The Moon The Kinks - Waterloo Sunset Radiohead - Street Spirit David Bowie - Space Oddity Queen& David Bowie - Under Pressure Dire Straits - Private Investigations Adamski & Seal - Killer Vrije keuze Cinderella - Shelter Me Blind Melon - I Wonder The Verve - The Drugs Don't Work Night Ranger - Sister Christian Our Last Night - Skyfall Helaas sloten de keuzemogelijkheden niet echt aan op mijn smaak. Reageren
thebig Geplaatst: 5 december 2013 Rapport Geplaatst: 5 december 2013 (bewerkt) Heb ook maar even meegedaan, ook al ben ik een Belg > Godley & Creme - An Englishman In New York: Wat een heerlijk nummer, kan ik echt naar blijven luisteren. Muzikaal en qua tekst gewoon geniaal! Elvis ft. JXL - Little Less Conversation: Je kan niet heen rond Elvis en dit is een lekker swingend nummertje, in een hedendaags jasje. Elvis Presley - In The Ghetto: Vind ik een van zijn beste nummers. Pink Floyd - Another Brick In The Wall The Doors - LA Woman: Mr Mojo Risin'! Zelfs de intro alleen zou ik in mijn top 10 zetten. The Doors - Touch Me The Beatles - I Am The Walrus: Een wat experimenteel nummer van The Beatles, maar in mijn ogen zeer geslaagd. The Beatles - Lucy In The Sky With Diamonds: Volgens mij zeker een van de beste nummers van hun. Queen - Bohemian Rapsody: Voor ik dit lied kende, dacht ik dat er 3 aparte liedjes in mijn hoofd zaten. Geniaal gewoon. Dire Straits - Sultans Of Swing: Voor het gitaarwerk zwier ik hem al in mijn top aller tijden. Muse - Knights Of Cydonia Led Zepplin - Stairway To Heaven Depeche Mode - Enjoy The Silence The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out Doe Maar - De Bom: Als ik eventjes stem op een Nederlandse top-2000 moest ik toch een Nederlands lied erin steken? Wat onoverzichtelijk is die lijst, zeg. Zitten trouwens een aantal hiaten van jewelste in, vind ik. Bewerkt: 5 december 2013 door thebig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.