Het is weer tijd voor mooie foto's van GTA5! De Snapmatic deelfuncties die Rockstar Games aan Grand Theft Auto V heeft toegevoegd blijft hier namelijk voor zorgen. Op het GTAForum.nl delen we dan ook onze mooiste Snapmatic foto's. Deze keer heb ik weer wat mooie afbeeldingen er tussen uit geselecteerd die mij opvielen. Blijf zo doorgaan, want we gaan rond de kerst prijzen weggeven voor mooie Snapmatic foto's!
MostWantedKid maakte deze mooie foto van de haven van Los Santos
Thebig maakte deze foto toen ik een zeilboot onder de brug door probeerde te varen (wat me met veel moeite lukte)
Het is weer tijd voor mooie foto's van GTA5! De Snapmatic deelfuncties die Rockstar Games aan Grand Theft Auto V heeft toegevoegd blijft hier namelijk voor zorgen. Op het GTAForum.nl delen we dan ook onze mooiste Snapmatic foto's. Deze keer heb ik weer wat mooie afbeeldingen er tussen uit geselecteerd die mij opvielen. Blijf zo doorgaan, want we gaan rond de kerst prijzen weggeven voor mooie Snapmatic foto's!
MostWantedKid maakte deze mooie foto van de haven van Los Santos
Thebig maakte deze foto toen ik een zeilboot onder de brug door probeerde te varen (wat me met veel moeite lukte)
TekaLoca maakte deze mooie strandfoto.
Thebig kreeg deze trein kapot met een simpele shotgun, doe me dat maar eens na.
_Night-Men_ leek zijn stuntplane niet helemaal onder controle te hebben. (foto: Thebig)
Kenny-Petrovic kon het niet laten om samen met mij in GTA: Online iemands wagen op te tillen
Deel ook je mooiste Snapmatic foto's op GTAForum.nl!
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites