Recruut Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 hee, ik ben opzoek naar de beste drift auto in gta v, en welk gebruiken jullie? zelf gebruik ik een feltzer de futo schijnt heel goed te zijn maar kan zelf geen futo vinden. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Probeer eens een Vacca, of een Elegy F8. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Slidey Cars cheat :$ gewoon de beste cheat van heel het spel Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Feltzer is idd goed net zoals de Futo, ik heb nu een Carbonizzare, die rijdt echt kut! je slipt de hele tijd uit de bocht. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 ik heb nu een Carbonizzare, die rijdt echt kut! je slipt de hele tijd uit de bocht. Geen problemen mee. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Ik vind de Rapid GT ook best wel geschikt voor driften. Je hebt altijd een voertuig nodig dat veel tractie op de achterwielen smijt maar tegelijkertijd gaat te controleren valt. De Comet kun je dan noemen, maar die doet het niet zo goed bij dat laatste. Zelf vind ik dat de Zion en Schwartzer wel eens durven uitbreken vanachter om het even wat goedkoper te zoeken. Reageren
jobator Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 Banshee! Altijd kracht en nooit grip. Ook uitermate geschikt voor een dikke powerslide Reageren
JustDuco Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 ik raad je aan de sultan met de gt wing en slidey cars cheat Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 Ik vindt die Buffalo van Franklin wel lekker driften. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Geplaatst: 8 december 2013 De Phoenix vind ik zelf heerlijk driften. Give it a try! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.