Jump to content

Mijn project


Ezra24rct3

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben, zoals jullie eens in mijn status update hebben kunnen lezen, bezig met een groot game project.

Het is eigenlijk noet 1 game, maar het worden er 8, en als het me lukt zelfs nog meer! :Y

Jullie moeten het doen met een video.

http://youtu.be/dGPpupO79Bk

Wat dingen over m'n project:

-Geschreven in C#

-Gedaan met de Unity 3D Game Engine

NOTE: Dit is een V1.0 versie. Ik ga NIET aan deze versie verder, omdat er een bot virus op mijn computer is gekomen, waardoor ik genoodzaakt was Windows opnieuw te installeren en daarbij zijn al mijn bestanden verloren gegaan. Ik begin aan een V2.0 versie met een vernieuwde lay-out enz.

Ga nu ook alsjeblieft niet zeiken dat het niet de moeite waard is, en dat het te hoog gegrepen is. Ik heb inmiddels 5 andere Unity projecten afgerond, dus heb genoeg ervaring met Unity. De video is inmiddels van een week geleden.

M.v.g. Ezra

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Het spijt me om te zeggen maar ik vind het nog niet waardig om dit te laten zien. Er is immers niets speciaals te zien buiten een simpele GUI die in C# erg makkelijk te maken is. Daarnaast is 8 games meteen veel te groot gegrepen. Ook wil ik eraan toevoegen dat je virussen kan verwijderen met een dergelijke viruscanner zonder dat je windows opnieuw moet installeren. Indien je dat wel doet dan zal je alsnog de geïnfecteerde bestanden niet kunnen openen indien je deze backupped aangezien deze metene het virus weer zullen verspreiden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, leuk dat je bezig bent met programmeren!

Niet om op je te haten of je te demotiveren, maar je hebt op dit moment niets significants om met ons te delen. Van wat ik kan zien bevat je 'game' alleen maar wat standaard GUI elementen die door Unity3D worden meegeleverd.

Anyways, veel plezier met Unity3D!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat het nog weinig is, maar ik was ook al bezig met servers en alles voor een multiplayer game. Dit filmpje is nog van een week geleden....

En dat met die virussen: Het internet was afgesloten door de provider en de virusscanner bleef maar laden, dus ik kon ook niet snel een nieuwe downloaden :N

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar dat zijn default klasses in Unity3D neem ik aan? Hoeveel ervaring heb je al met C#?

Dit is meer om te voorkomen dat je dit topic aangemaakt hebt en straks geen content hebt om te posten aangezien het je te lastig wordt.

Ook is het goed om jezelf af te vragen welke content wij (als publiek zijnde) graag zouden willen zien. Ik denk niet dat de doorsnee bezoeker jouw menu helemaal geweldig vindt.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk om te zien dat je aan zo'n project bent begonnen. Unity3D en C# zijn daar zeker de goede tools voor.

Ik heb net zo als de andere wel het idee dat je iets te veel hooi op je vork neemt. Laat dit je niet afschrikken, maar maak je eerste project bijvoorbeeld wat compacter zodat wij ook begrijpen wat je wilt.

De eerste MTA kon je bijvoorbeeld alleen nog online met voertuigen in GTA3 tegen elkaar rijden. Met een kleiner project kan je mogelijk ook eerst veel leren en daarna het pas uitbreiden tot iets groters.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...