Nyltje Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 (bewerkt) Als ik nu de normale Gta IV of Gta IV EFLC wil spelen moet ik het apart opstarten, en de goede cd plaatsen. Ik wil dit graag in 1, dus dat ik zo'n menu krijg zoals je op het plaatje ziet en dat ik maar 1 cd hoef te gebruiken. Hoe doe ik dat? Nyltje! Bewerkt: 1 december 2013 door Nyltje Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Je bedoelt zoals de volledige versie op de PS3? Links Louis, in het midden Niko, en rechts Johnny? Reageren
Nyltje Geplaatst: 1 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Ja zoals je in de screen ziet. (plaatje gefixt) Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 (plaatje gefixt) Nein... Ik heb even gezocht op Google maar ik heb niks kunnen vinden... Reageren
Joriz Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Dat keuzemenu is enkel mogelijk op de PC als je eerste Grand Theft Auto IV los hebt gekocht en daarna als DLC de Episodes hebt gedownload. Tijd voor 2 DVD lades in je computer? Reageren
Nyltje Geplaatst: 1 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2013 (bewerkt) Ik heb het al, ik moest nog een update installeren. Bedankt voor de moeite! EDIT: Ow nee ik moet het nu idd downloaden. Kan ik de map niet ergens naartoe verplaatsen? Bewerkt: 1 december 2013 door Nyltje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.