Dutchy3010 Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 -Matthijs- heeft helaas besloten zijn functie als Global Moderator en moderator van de Graphics-fora neer te leggen, na jarenlange trouwe dienst. Op 17 maart 2008 werd Matthijs voor het eerst moderator. Sinds die dag is hij, op een kleine break van 8 maanden na, crewlid geweest op dit forum. Na eerst moderator geweest te zijn van het San Andreas forum, belandde hij op de plek waar hij tot op de dag van vandaag is gebleven: het GFX-forum. Vanwege al die jaren van inzet zal Matthijs verder gaan in een oranje kleurtje; als erelid. De bezetting van de GFX-fora is prima; Matthijs had daar sinds de komst van Cabyon slechts een adviserende rol. Hij laat echter wel een gat achter bij de Global Moderators. Tot ons genoegen heeft Hanneswasco de functie van Global Moderator geaccepteerd, die hij (in ieder geval voorlopig) naast zijn werkzaamheden als moderator van het GTA IV forum en de modding-fora zal vervullen. Aangezien Hanneswasco niets met de organisatie van de forumawards te maken heeft en de nominaties anders nutteloos zouden zijn, hebben wij besloten hem, ondanks de GM-rang, toch mee te laten doen in de poll, die later vandaag zal verschijnen... Bye bye Matthijs, welkom bij de GM+ Hanneswasco! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Bedankt voor je jarenlange inzet, Matthijs! Hanneswasco, succes en gefeliciteerd met je bijkomende taken EEN BELG IS GM !!!!1!!11!!1!1!! Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Bedankt Matthijs en succes Hannes! Reageren
PrioX Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Mathijs, bedankt voor je inzet als (global)moderator! Hanneswasco succes met je extra taken! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Matthijs, bedankt voor je jarenlange inzet! Gefeliciteerd Hannes! Al past dat paars wel niet bij je kiwi...Toch maar een ander stukje fruit proberen? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Toch maar een ander stukje fruit proberen? Passievrucht! Lijkt nog best wel wat op Kiwi. Reageren
3L1077 Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Prima keuze, veel succes Hannes! Juiste man op de juiste plaats! En Matthijs natuurlijk ook bedankt voor je inzet! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 -Matthijs-, dank voor alle tijd die je in het forum hebt gestoken! Hopelijk zien we je nog regelmatig langskomen En Hanneswasco, uiteraard gefeliciteerd met je verdiende promotie! Welkom bij de paarsen Reageren
Joriz Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Matthijs, heel erg bedankt voor je jaren lange inzet als Global Moderator van GTAGames.nl en de vele pagina's en afbeeldingen die je aan WikiGTA hebt toegevoegd. Ik zal je zeker missen als moderator, gelukkig ben je met je nieuwe kleurtje altijd welkom om oranje tompoezen te eten Veel succes aan Hanneswasco! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 (bewerkt) Matthijs, bedankt voor je inzet man. Ik heb in mijn begindagen regelmatig op jouw steun kunnen rekenen als ik vastzat met GTA San Andreas of iets niet begreep aan Photoshop, wat je tot één van mijn meest gewaardeerde leden maakt. Buiging, applaus, de hele shit. Edit: en Hannes, jij natuurlijk succes met je nieuwe stukje verantwoordelijkheid. Gaat helemaal goed komen. Bewerkt: 1 december 2013 door Silverbyte Reageren
Michael Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Bedankt voor je inzet op GTAGames Matthijs! En natuurlijk gefeliciteerd, Kiwi! Reageren
Twedeldie Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Veel succes hannes! Bedankt Matthijs! Reageren
Rutger. Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Mathijs, bedankt voor je inzet al die jaren! Gefeliciteerd Hannes! Reageren
Megadreams Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Best wel onverwachts maar zeker respect voor die moeilijke keuze. Daarnaast heb ook enorm veel respect voor al het werk dat je op dit forum hebt verzet Matthijs. Je bent zeker niet iemand die je zomaar zou vergeten. Hanneswasco, jou wil ik feliciteren met jou nieuwe, en zeker welverdiende functie! Ze hadden geen betere man voor die functie kunnen uitkiezen. Je bent nu eenmaal een belg. ^^ Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.