.Levi. Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Je was een top collega en geweldig crewlid, -Matthijs-. Wat hebben we toch veel mooie tijden gehad samen. Bedankt voor je tomeloze inzet. Ik hoop je snel weer te spreken. Hanneswasco, ontzettend veel succes met je nieuwe functie. Gefeliciteerd! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 -Matthijs- weg? :o Bedankt voor die jaren van inzet en veel succes aan Hannes met zijn nieuwe functie! Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Had ik zo niet aan zien komen. Anyway, thanks voor je jarenlange inzet en tijd die je in dit forum hebt gestoken, Matthijs. Je bent een persoon waar ik flink tegen opkijk, en daarbij zal ik heus niet de enige zijn. Hanneswasco is volgens mij een goede keuze als opvolger, ik wens hem in ieder geval veel plezier en succes toe met z'n nieuwe functie! Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Bedankt voor je inzet en Hanneswasco succes! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Dat is vrij onverwachts nieuws! Bedankt voor al je inzet -Matthijs-, deze kleur staat je ook goed. Uiteraard succes toegewenst Hanneswasco, dat moet jij wel aankunnen. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Onverwachts is het zeker te noemen, zoals eerder is genoemd. Matthijs, bedankt voor alle tijd die je in het forum hebt gestoken. Hopelijk zien we je af en toe nog even op het forum verschijnen. Hannes, veel succes met je nieuwe taken als Global Moderator. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Bedankt voor je inzet naamgenoot. Gefeliciteerd Hanneswasco! Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Bedankt voor je inzet en succes Hannes! Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Matthijs, bedankt! Hannes, succes Reageren
Thundercover Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Matthijs, bedankt voor al je inzet! Je was een fantastisch crewlid en hopelijk blijf je nog wel langskomen om gezellig mee te posten en te helpen met alle grafische hulp die nodig is. Hannes, welkom bij de elite! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Als ik zo naar de topictitel kijk is het net alsof Hannes tussen haakjes staat... Matthijs, ik hoop dat je, ondanks je aftreden als plaatselijke moderator, wel actief blijft in de graphics-hoek. Want als grafisch kunstenaar heb ik je hoog zitten. En dan die paarse kiwi, het is even wennen, maar het staat je goed Hannes. Veel plezier met je nieuwe job. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 Bedankt voor je inzet Matthijs! Heb je niet heel veel in actie gezien omdat mijn grafische kunst niet heel hoog ligt maar heb vast wel eens gebruik gemaakt van een pagina op WikiGta die jij hebt geschreven. Hanneswasco, veel succes met je nieuwe functie! Reageren
Venzio Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 Enorm veel mooie dingen gezien van Matthijs dus ik vind het jammer dat je stopt met je functie, prachtig werkje waar je die achtergrond hebt aangepast, herinner ik me nog wel goed.. Gefeliciteerd Hannes! Veel succes toegewenst! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 Bedankt voor al de leuke en gezellige jaren! Succes Hannes! Reageren
PatrickW Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 Matthijs, bedankt voor je fantastische inzet en de vruchtbare samenwerking. Hannes, ik heb het volste vertrouwen erin dat je een waardevolle aanvulling zult zijn van ons GM team. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.