Jump to content

Bye bye Matthijs. :( Welkom Hanneswasco! :)

Recommended Posts

Geplaatst:

Je was een top collega en geweldig crewlid, -Matthijs-. Wat hebben we toch veel mooie tijden gehad samen. Bedankt voor je tomeloze inzet. Ik hoop je snel weer te spreken.

Hanneswasco, ontzettend veel succes met je nieuwe functie. Gefeliciteerd!

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

3

• Psycho_soldierNL

2

• TekaLoca

1

• MostWantedKid

1

Geplaatst:

Had ik zo niet aan zien komen. :puh: Anyway, thanks voor je jarenlange inzet en tijd die je in dit forum hebt gestoken, Matthijs. Je bent een persoon waar ik flink tegen opkijk, en daarbij zal ik heus niet de enige zijn. Hanneswasco is volgens mij een goede keuze als opvolger, ik wens hem in ieder geval veel plezier en succes toe met z'n nieuwe functie! :)

Geplaatst:

Dat is vrij onverwachts nieuws! Bedankt voor al je inzet -Matthijs-, deze kleur staat je ook goed. Uiteraard succes toegewenst Hanneswasco, dat moet jij wel aankunnen. :)

Geplaatst:

Onverwachts is het zeker te noemen, zoals eerder is genoemd. Matthijs, bedankt voor alle tijd die je in het forum hebt gestoken. Hopelijk zien we je af en toe nog even op het forum verschijnen.

Hannes, veel succes met je nieuwe taken als Global Moderator.

Geplaatst:

Matthijs, bedankt voor al je inzet! Je was een fantastisch crewlid en hopelijk blijf je nog wel langskomen om gezellig mee te posten en te helpen met alle grafische hulp die nodig is. _O_

Hannes, welkom bij de elite! :bier:

Geplaatst:

Als ik zo naar de topictitel kijk is het net alsof Hannes tussen haakjes staat...

Matthijs, ik hoop dat je, ondanks je aftreden als plaatselijke moderator, wel actief blijft in de graphics-hoek. Want als grafisch kunstenaar heb ik je hoog zitten. En dan die paarse kiwi, het is even wennen, maar het staat je goed Hannes. Veel plezier met je nieuwe job.

Geplaatst:

Bedankt voor je inzet Matthijs! Heb je niet heel veel in actie gezien omdat mijn grafische kunst niet heel hoog ligt maar heb vast wel eens gebruik gemaakt van een pagina op WikiGta die jij hebt geschreven. Hanneswasco, veel succes met je nieuwe functie!

Geplaatst:

Enorm veel mooie dingen gezien van Matthijs dus ik vind het jammer dat je stopt met je functie, prachtig werkje waar je die achtergrond hebt aangepast, herinner ik me nog wel goed..

Gefeliciteerd Hannes! Veel succes toegewenst!

Geplaatst:

Matthijs, bedankt voor je fantastische inzet en de vruchtbare samenwerking.

Hannes, ik heb het volste vertrouwen erin dat je een waardevolle aanvulling zult zijn van ons GM team.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...