Jacky-2007 Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 Matthijs, dank! Hannes, wederom welkom! Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 Gefeliciteerd, groene vrucht en veel succes! Matthijs, dank je voor je inzet! Reageren
Ymosky Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 Bedankt Matthijs! En gefeliciteerd Hannes met je nieuwe functie! Dat gaat zeker goed komen! Ik ben het wel met MP eens dat dat paars eigenlijk geen zicht is, maar rood en groen staan weer wel goed bij elkaar, dus dat komt ook best goed hoor! Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Matthijs, ontzettend bedankt voor de samenwerking de afgelopen jaren. We zijn dan wel nooit echt naaste collega's geweest, maar je inzet voor de crew als geheel en het forum waardeer ik heel erg. Succes met je andere interesses/bezigheden! Hannes, ik heb er het volste vertrouwen in dat het goed gaat komen. Succes op je nieuwe plek! Reageren
Mirrrr Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Matthijs heeft zoveel uren aan mij besteed om mij enige trucjes te leren met photoshop. Een van de beste moderators die dit forum ooit gehad heeft en daarbij ook nog 1 van de allerbeste designers die ik heb mogen meemaken hier Matthijs thanks for everything Reageren
Psycho_soldierNL Geplaatst: 17 december 2013 Rapport Geplaatst: 17 december 2013 ff off topic kan iemand mij uitleggen hoe ik bountys kan zetten want ben level 55 maar lester neemt niet op en mensen kunnen ook geen bounty op mij zetten? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2013 Welkom op dit forum! Zoals je inderdaad zelf al meldt, is dit totaal offtopic. Je kunt met al je vragen over GTA Online terecht in dit subforum. Je kunt daar een topic aanmaken met jouw vraag (klik hier voor een directe link naar de pagina voor het aanmaken van een topic in het juiste forum). Dit topic is bedoeld om Matthijs te bedanken en Hanneswasco te feliciteren en/of succes te wensen. Reageren
Psycho_soldierNL Geplaatst: 17 december 2013 Rapport Geplaatst: 17 december 2013 ja sorry er stond je kan geen nieuwe maken net >>> Door Dutchy3010: Geen probleem. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.