Jump to content

Welke Client word het

Waar kies jij voor bij SA  

10 leden hebben gestemd

1. 1. Waar kies jij voor bij SA

• Multi Theft Auto
      12
    • San Andreas Multiplayer
      3
    • SA 2 player
      0
    • GTA Tournament
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

MTA, lijkt me duidelijk, als hij maar beter wordt als die van VC :rolleyes:

Geplaatst:

Tbh... Wrm zou ik kiezen?

Ik probeer ze allemaal wel zodra er een release van is, dan oordeel ik wel over welke ik de beste vindt en zal gebruiken...

EDIT // Je lijst mist trouwens een stuk of 4 Multiplayer mods...

• 4 maanden later...
Geplaatst:
Ik neem ook MTA

Dat lijkt mij het leukste

mooie topicbump van 5 maanden :bonk: plus dat alleen GTAT en MTA nog bestaan van die lijst :puh:
Geplaatst: (bewerkt)

ten eerste is de poll zinloos, ten tweede is ie al niet actueel meer :klap: well done. :schater: dus geen 1 wordt t.

trouwens, wat suggereer je, dat er gezegd wordt welke client t beste is? 2 mods vallen af, en van die andere 2 (gtat+mta) is er alleen een client van gtat beschikbaar. al zou die van mta beschikbaar zijn, wat boeit de client? t gaat toch om de online spelmogelijkheden en of t technisch goed in elkaar steekt?

ik bedoel, lekker boeiend dat t uiterlijk van de client van mta waarschijnlijk blauw zal zijn en dat ie goed past bij je spijkerbroek

edit: lol ik keek de topic niet goed door en realiseer me dat de topic al heel oud is :schater: thering you did it again baby!

Bewerkt: door M.Toreno
  • 1 maand later...
Geplaatst:
ten eerste is de poll zinloos, ten tweede is ie al niet actueel meer :klap: well done. :schater: dus geen 1 wordt t.

trouwens, wat suggereer je, dat er gezegd wordt welke client t beste is? 2 mods vallen af, en van die andere 2 (gtat+mta) is er alleen een client van gtat beschikbaar. al zou die van mta beschikbaar zijn, wat boeit de client? t gaat toch om de online spelmogelijkheden en of t technisch goed in elkaar steekt?

ik bedoel, lekker boeiend dat t uiterlijk van de client van mta waarschijnlijk blauw zal zijn en dat ie goed past bij je spijkerbroek

edit: lol ik keek de topic niet goed door en realiseer me dat de topic al heel oud is :schater: thering you did it again baby!

Dit zegt genoeg..

Alleen SA MP is terug maar die andere ? bestond die wel?

Geplaatst: (bewerkt)

ja. maar waarom oude koeien uit de sloot halen(gtaruler)? :schater:

Bewerkt: door M.Toreno
Geplaatst:

Deze topic gaat op slot. Een aantal clients bestaan dus al niet meer.

Wil je toch nog zo'n topic maken doe het dan even met de nieuwe erbij.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...