Jump to content

Wat zal ik doen?


dionkoffie

Recommended Posts

hoi,

Ik liep te denken, wat ik dion zou sche....... nee

me pc heeft deze specs:

i7 4770K 3.5 GHz

12 gb ddr3 ram

1 tb hdd

intel hd graphics 4600

bla bla

je ziet het al..... hd graphics

ik heb ook nog een ps3 staan met veel spellen:

gta v

gta iv

gta epesiodes of my ass

black ops 2

cod waw

maffia 2

en de rest weet ik nie meer.

Ik gok dat ik er 250 voor kan krijgen en als ik nog bijna jarig ben plus me zakgeld kom ik ong uit op 450 + me spaargeld = 650 eurotjes

ik wil iig een videokaart kopen en mischien daarna watercooling of ssd idk

zou ik het doen? of nog ff wachten

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het verkopen, GTA V komt volgend jaar voor de PC uit. En derest van de games is ook voor de PC! :)

Bron? Niet officieel bevestigd ;)

----------

Ik zou je PS3 pas verkopen als V voor de PC is aangekondigd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het verkopen, GTA V komt volgend jaar voor de PC uit. En derest van de games is ook voor de PC! :)
Bron? Niet officieel bevestigd ;) ---------- Ik zou je PS3 pas verkopen als V voor de PC is aangekondigd.

Ga ik doen, alleen ik denk dat ik niet te lang moet wachten

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het verkopen, GTA V komt volgend jaar voor de PC uit. En derest van de games is ook voor de PC! :)
Bron? Niet officieel bevestigd ;) ---------- Ik zou je PS3 pas verkopen als V voor de PC is aangekondigd.

Ga ik doen, alleen ik denk dat ik niet te lang moet wachten

De PlayStation 3 zal alleen maar in prijs gaan dalen en zeker omdat winkels nog van hun PS3's af willen over een tijdje. Maar het kan dan ook gebeuren dat je een half jaar/jaar geen GTA V kunt spelen omdat hij dan misschien nog niet uit is.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is op het moment een echte price war gaande tussen Ati en Nvidea waardoor je nu gewoon fatsoenlijk een GTX 780 of Ati R9 290(x) kan kopen. Als ik jouw was zou ik een nieuwe videokaart kopen, games via steam kopen is echt veeeeel goedkoper dan die volle 60 euro voor een console game.

Gta V komt wel voor pc, de vraag is alleen wanneer? :(

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil de game erbij gaan verkopen. ik schat rond de 20 euro per game en voro gta 5 40 euro. en echt waar? die war tussen ati en nvidea. dan ga ik dat goed in de gaten houden. games die koop ik nu wel via steam want die sale is aan de gang en daar gaan games voor 75% korting weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt een krachtige i7. Daar kan je gemakkelijk zware games spelen op een single GTX780 of een R9 /290(X) zoals eerder gezegd.

Hoeveel ben je bereid te betalen voor een videokaart? Als het mijn keus was, zou ik de GTX780 Ti pakken.

En klopt, er is een prijs oorlog tussen AMD en Nvidia. De oorspronkelijke prijs voor een GTX780 was ongeveer 650 euro

en sinds AMD R9 290X uitkwam, is de GTX780 in prijs verlaagd naar 444-549 euro.

Als AMD of andere bedrijven de hitte probleem van de high-end R9 R200 series oplost, is Nvidia gedwongen om de prijs van de GTX780 Ti te verlagen.

AMD en Nvidia zijn beiden goede videokaart bedrijven maar ieder heeft net weer bepaalde nadelen, dus lastige keus.

Houd videocardz.com en hardware.info in de gaten.

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt een krachtige i7. Daar kan je gemakkelijk zware games spelen op een single GTX780 of een R9 /290(X) zoals eerder gezegd.

Hoeveel ben je bereid te betalen voor een videokaart? Als het mijn keus was, zou ik de GTX780 Ti pakken.

En klopt, er is een prijs oorlog tussen AMD en Nvidia. De oorspronkelijke prijs voor een GTX780 was ongeveer 650 euro

en sinds AMD R9 290X uitkwam, is de GTX780 in prijs verlaagd naar 444-549 euro.

Als AMD of andere bedrijven de hitte probleem van de high-end R9 R200 series oplost, is Nvidia gedwongen om de prijs van de GTX780 Ti te verlagen.

AMD en Nvidia zijn beiden goede videokaart bedrijven maar ieder heeft net weer bepaalde nadelen, dus lastige keus.

Houd videocardz.com en hardware.info in de gaten.

Ik ben geen rijke tata, Ik geef max 250 euro uit. ik denk dat ik de geforce 760 neem

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt een krachtige i7. Daar kan je gemakkelijk zware games spelen op een single GTX780 of een R9 /290(X) zoals eerder gezegd.

Hoeveel ben je bereid te betalen voor een videokaart? Als het mijn keus was, zou ik de GTX780 Ti pakken.

En klopt, er is een prijs oorlog tussen AMD en Nvidia. De oorspronkelijke prijs voor een GTX780 was ongeveer 650 euro

en sinds AMD R9 290X uitkwam, is de GTX780 in prijs verlaagd naar 444-549 euro.

Als AMD of andere bedrijven de hitte probleem van de high-end R9 R200 series oplost, is Nvidia gedwongen om de prijs van de GTX780 Ti te verlagen.

AMD en Nvidia zijn beiden goede videokaart bedrijven maar ieder heeft net weer bepaalde nadelen, dus lastige keus.

Houd videocardz.com en hardware.info in de gaten.

Ik ben geen rijke tata, Ik geef max 250 euro uit. ik denk dat ik de geforce 760 neem

Voor 250 euro zal ik echt de R9 280X gaan, performance wijs gelijk aan een 770 terwijl de prijs als een 760 is. Zeker ook omdat Mantle support gaat komen, waardoor ATI (vooral in het begin) beter gaat scoren bij toekomstige games.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...