Jump to content

Toetsenbord dat typt als een laptop


SilverRST

Recommended Posts

Weet iemand een toetsenbord dat typt als een laptoptoetsenbord?

Ik heb de Trust Gracia Slimline maar dat is een zeer slechte want het heeft geen linker control toets

en teveel kleine toetsen zoals een kleine backspace toets en teveel toetsen waar ze niet horen te zitten.

En heb ook de Trust eLight illuminated maar de toetsen maken erg irritante piepgeluiden als ik de toets loslaat, vooral de E.

Zodra je sommige toets loslaat, voel je zo een rare rilling over je vinger en rug.

En verder maakt het veel herrie en je moet veel kracht zetten op bepaalde toetsen.

Ik zie dat er Trust Slimline Keyboard KB-1450 is maar dat schijnt nergens meer te koop?

Weet iemand er een? Liever geen 40+ euro toetsenbord.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je op zoek bent naar de scissor switch toetsen die op laptops te vinden zijn.

Op Amazon ben ik Trust Slimlime Keyboard KB-1450 nog tegengekomen voor 8,44 euro maar deze worden alleen gratis in het Verenigd Koninkrijk geleverd.

Als je dit product besteld en het in Nederland wil afleveren komt er nog 9,06 euro bij, wat voor een totaalbedrag van 17,50 euro uitkomt. (Valt wel mee toch? :D )

Link naar het artikel: https://www.amazon.co.uk/gp/product/B005626OW0?keywords=Trust%20Slimline%20Keyboard%20KB-1450&qid=1385967539&ref_=sr_1_1&sr=8-1

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je op zoek bent naar de scissor switch toetsen die op laptops te vinden zijn.

Op Amazon ben ik Trust Slimlime Keyboard KB-1450 nog tegengekomen voor 8,44 euro maar deze worden alleen gratis in het Verenigd Koninkrijk geleverd.

Als je dit product besteld en het in Nederland wil afleveren komt er nog 9,06 euro bij, wat voor een totaalbedrag van 17,50 euro uitkomt. (Valt wel mee toch? :D )

Link naar het artikel: https://www.amazon.c..._=sr_1_1&sr=8-1

Scissor switch. Zo noemen ze dus die toetsen die zo geluidloos en zacht typen.

Ja. ik ben echt op zoek naar laptop toetsenbord, dus eigenlijk low-profile toetsen.

Kan ik die toetsenbord wel naar Nederland laten verzenden? Wordt het ook wel uberhaupt naar buitenland verzonden?

De laatste dat ik een product wou laten verzenden naar Nederland kon dat niet. Het was vast een Amerikaanse Amazon.

Wel stom dat ik die toetsenbord niet kan uittesten. Ik heb gelukkig mijn geld terug weten te krijgen want die piepgeluiden van de eLight....

Nee, al is de LED erg mooi, nope.

@Jochems. Zijn draadloze toetsenborden en muis wel goed? Reageren ze dan niet traag of zo?

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

Draadloze apparaten zijn niet merkbaar trager, maar ze zijn niet gebruiksvriendelijk omdat ze steeds moeten opgeladen worden of omdat batterijen verwisseld moeten worden. Ik heb muizen gehad die zich door batterijen heen vraten, echt niet normaal. Ik ben sinds terug overgeschakeld op een toetsenbord en muis met draad.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf eigenaar van een Logitech G5 muis, bedraad, en een Apple Magic Mouse, draadloos, en echt verschil tussen snelheid merk ik niet.

Draadloos heeft twee nadelen tegenover bedraad, muis is merkbaar zwaarder, en batterijen.

Al hoewel levensduur verschilt, gebruik ik 2000mah Powerbase batterijen en gaan erg lang mee, schatting rond dat de 250+ uur.

En zodra ik zie dat de batterijen leeg raken, steek ik de andere in de lader en zodra ze klaar zijn in gaan ze in de muis en de andere leg ik bij de lader.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je op zoek bent naar de scissor switch toetsen die op laptops te vinden zijn. Op Amazon ben ik Trust Slimlime Keyboard KB-1450 nog tegengekomen voor 8,44 euro maar deze worden alleen gratis in het Verenigd Koninkrijk geleverd. Als je dit product besteld en het in Nederland wil afleveren komt er nog 9,06 euro bij, wat voor een totaalbedrag van 17,50 euro uitkomt. (Valt wel mee toch? :D ) Link naar het artikel: https://www.amazon.co.uk/gp/product/B005626OW0?keywords=Trust%20Slimline%20Keyboard%20KB-1450&qid=1385967539&ref_=sr_1_1&sr=8-1

Ik kan die toetsenbord helaas niet bestellen want ik heb geen creditcard, alleen Paypal.

Link to comment
Delen op andere websites

PC monitor heb ik nu al bijna een maand dus ben er al aardig gewend. En de beeldscherm van me laptop heeft het toch begeven.

De inverter werkt niet meer, dus ja. En gaming laptops zijn belachelijk duur, als ik die laptop wil, moet ik 2,799 euro neerleggen.

En na 2 jaar kan je de laptop net goed weggooien want het vertoont dan aardig mankementen zoals heter worden tijdens het gamen.

En de toetsenbord dat typt als een laptop, tja, meningen verschillen toch? Het is toch niet erg dat ik dat wil?

ik vind het fijn als ik heel stil en zachtjes kan typen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen ervaring met draadloze muizen, maar die draadloze toetsenborden doen echt maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden met een setje batterijen. Dus een echt nadeel vind ik die batterijen nu niet echt..

Nadeel van batterijen in een muis is juist het gewicht, mijn Magic Mouse weegt zeker 1,5 tot 2x zoveel dan mijn G9 met de zwaarste loodjes erin(28gram extra).

Meestal is een accu lichter, maar nadeel dat je die niet vervangt als ie leeg is maar oplaadt en vaak kan gebruiken en opladen niet tegelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen ervaring met draadloze muizen, maar die draadloze toetsenborden doen echt maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden met een setje batterijen. Dus een echt nadeel vind ik die batterijen nu niet echt..
Nadeel van batterijen in een muis is juist het gewicht, mijn Magic Mouse weegt zeker 1,5 tot 2x zoveel dan mijn G9 met de zwaarste loodjes erin(28gram extra). Meestal is een accu lichter, maar nadeel dat je die niet vervangt als ie leeg is maar oplaadt en vaak kan gebruiken en opladen niet tegelijk.

Dan bouw je armspieren op, en reuma maar dat terzijde...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...