JustDuco Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 (bewerkt) Yo mensen van GtaForum Type : youtube banner Stijl : gta v Grootte : youtube banner format Voorbeeld : geen Tekst : main: JustDuco subtext: Daily Gta V Video's Rand : geen Kleuren : gta v style ik heb eeen vraag voor de redelijke GFXers zou iemand een banner in gta style kunnen maken met mijn naam er in? De rest is aan jou p.s natuurlijk geef ik je een shoutout momenteel 500+ Subscribers! Bewerkt: 2 december 2013 door JustDuco Reageren
Venzio Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 Voor graphics aanvragen moet je in dit subfora zijn. Nog een tip is om je channel link te geven zodat mensen weten met wat voor een kanaal ze te maken hebben en wat voor content er precies op gemaakt wordt. Reageren
Cabyon Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 Voor graphics aanvragen moet je in dit subfora zijn. Goed punt, zag 'k over het hoofd. Verplaatst in ieder geval. Reageren
JustDuco Geplaatst: 2 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2013 Youtube channel link www.youtube.com/justduco heb de banner nodig omdat ik me wil gaan richten op gta only Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.