wesley-CJ Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 dit is niet zoals dat spel, die andere doen, een screen maken, en dan reden waar het is genomen, maar ik heb een screen gevonden bij www.gtasanandreas.com , en daar vond ik deze screen: wie weet waar deze screen is genomen, heb het zelf nog nooit gezien, dit stuk van SA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 het is in ls santos, rodeo hier de map: hoort dit niet in media <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) Vraag het daar is op het forum. Mensen post geen berichten zoals "ik weet niet waar het is hoor". Maar ik denk dat het ergens in san fierro is. Of anders ergens in rechts boven in los santos Edit: Al gevonden zie ik Bewerkt: 17 juli 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 dat is die winkelstraat waar je 2 kledingwinkels hebt Didier sachs en pro laps Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanFierro Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Het is in Los Santos in het Westen....in een gebogen straatje....Zoals B-Dup al zei, daar zitten twee kledingwinkels... Kan geen picture toevoegen, geen idee hoe dat moet... :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 klaar...probleem opgelost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley-CJ Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 ok, tnx. er kan wel een slotje op denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 niet om slotjes vragen gewoon niet meer op reageren :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 die straat bestaat wel alleen is ie wat lichter op die foto srry van dat slotje :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.