Michael Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 Er is een kleine video van de GTA Online Content Creator uitgelekt! Maar let op. Hier zitten spoilers in. Je bent dus nu gewaarschuwd voor de spoilers. Het filmpje: De lijst met een groot aantal details. Deathmatch Details Race Details Title Description Photo Search Tags Maximum Players Race Type Route Type Number of Laps Starting Grid Size Available Vehicles Default Class Time of Day Traffic Wanted Levels Radio Creator Place Trigger Place Trigger Location Lobby Camera Place Preview Checkpoints Add Checkpoint Cycle Between Checkpoints Spawn Points Add Spawn Points Cycle Items Weapons Type Cycle Items Vehicles Category Type Color Cycle Items Props Category Type Cycle Items Stunt Jumps Place Randomize Radius Spawn Points Weapons Toggle Radar Delete Options Radio Test Save Publish Exit Bron: PS3Life - Klik hier voor de artikel. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 Het ziet er best nice uit! ik hoop dat ik het snel onder de knie krijg Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 Ik zie geen video :< Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 Nee dat filmpje is weg. Had ik graag willen zien! Reageren
Redwhite Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 liveunknowhacks is zijn kanaal, volgens mij staan de (inmiddels) 5 filmpjes er nog steeds op Reageren
Hmmpff Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 Ik heb dat filmpje ook gezien, was niet heel bijzonder en is volgens mij makkelijk onder de knie te krijgen, leuke toevoeging Reageren
Michael Geplaatst: 3 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2013 (bewerkt) Ik zie geen video :< Vreemd, hij zat namelijk eerst wel in de Spoiler.. Ik neem aan dat iemand van de Moderators mijn hoofdpost aangepast. Je kan de video wel zien bij de Artikel zelf van PS3Life! Bewerkt: 3 december 2013 door Extreem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.