Jump to content
Joriz

Nieuwe Artwork van GTA5 beschikbaar!


Al is Grand Theft Auto V ondertussen al meer dan twee maanden uit geeft Rockstar Games (de uitgever van GTA5) nog wel regelmatig nieuwe artwork vrij die we kunnen gebruiken.

De eerste afbeelding is van Michael's dochter Tracey die in de missie Fame or Shame haar 'talenten' laat zien om bekend te worden. In de missie loopt haar televisieoptreden totaal uit de hand als Trevor en Michael daarna besluiten jurylid Lazlow een lesje te leren.

De tweede vrijgegeven afbeelding is van de 'zeer betrouwbare' autodealer Simeon Yetarian. Franklin haalt voor deze man auto's terug aangezien niemand zijn auto's eigenlijk kan betalen aangezien klanten worden opgezadeld met kleine lettertjes en hoge schulden.

med_gallery_1_151_1129486.jpg

med_gallery_1_151_1051122.jpg

Rockstar Games geeft aan dat de komende winter nog meer artwork zal worden vrijgegeven. Genoeg afbeeldingen dus om onze bureauachtergrond mee te vullen. Applaus.gif

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik vind het wel leuk dat ze dit doen maar wat is het nut hiervan eigenlijk?

Naja, ik zelf vind dit zeer leuk om te zien. Gewoon omdat ze na de game niet meteen stoppen om Artworks te maken en andere dingen. Rockstar Games maakt altijd zeer leuke Artworks, en daarom zie ik deze graag voorbij komen. Deze twee vond ik dan ook zeer mooi om te zien :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het wel leuk dat ze dit doen maar wat is het nut hiervan eigenlijk?
Rockstar Games geeft aan dat de komende winter nog meer artwork zal worden vrijgegeven. Genoeg afbeeldingen dus om onze bureauachtergrond mee te vullen. Applaus.gif Bron: Rockstar Games

.. bijvoorbeeld.

-----------

Leuke artworks :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind artworks eigenlijk helemaal niks. Niet opwindend ofzo. Ik zie liever hoe mooi de graphics van GTA5 zijn dan de graphics van GTA SA terug te zien. En er staat altijd maar een persoon op die we allang kennen.... Laat eens een bijzonder stukje van de map zien met die artwork ipv. Franklin die op een bankje zit of iets dergelijks.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De eerste afbeelding is van Michael's dochter Tracey die in de missie Fame or Shame haar 'talenten' laat zien om bekend te worden. In de missie loopt haar televisieoptreden totaal uit de hand als Trevor en Michael daarna besluiten jurylid Lazlow een lesje te leren.

Jurylid? Bedoel je niet gewoon presentator?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...