Jump to content

Aandelen


nicolaos1992

Recommended Posts

Ik heb net een missie gedaan van Lester met Franklin, de eerste assassination missie. Ik had niet geinvesteerd in BET (Betta Pharmaceuticals). Moet ik nu helemaal opnieuw beginnen of kan ik zonder problemen (als ik de hoofdmissies opnieuw heb uitgespeeld) verder doen met de andere Lester missies en er in investeren?

Bewerkt: door nicolaos1992
Link to comment
Delen op andere websites

Door niet te investeren in aandelen van Betta Pharmaceuticals voor de missie ben je inderdaad de kans op wat extra geld kwijtgespeeld. Dit heeft echter geen gevolgen voor de overige vier assassination missies van Lester. De beste tip die ik je daar voor kan geven is wachten tot je de verhaallijn van het spel volledig hebt uitgespeeld, voor je met deze missies start. Je hebt dan namelijk alle heists achter de rug, en dus ook een grote hoeveelheid geld in je bezit dat je kan investeren. Neem zeker ook eens een kijkje op deze pagina.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon met alle drie de personages je volledige kapitaal op de aandelen van het desbetreffende bedrijf inzetten. Aangezien je 100% zeker bent dat de aandelen zullen stijgen loop je totaal geen risico. Na de tweede missie zal de winst nog niet zo super hoog zijn, maar naarmate je kapitaal meer stijgt en je dus ook meer kunt inzetten, zal het geld dat je krijgt uitgekeerd bij de verkoop van je aandelen ook steeds meer worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, je moet gewoon investeren in de specifieke aandelen van de bedrijven die bij elke assassination horen. Het is niet nodig om op voorhand alle aandelen te kopen of dergelijke. Gewoon de aandelen kopen voor de missie (of zelfs tijdens een van de missies) is goed genoeg. Investeer wel gewoon al je geld er in en verkoop het nadat de missie is voltooid (nadat je dus het telefoontje van Lester hebt gehad)

Het is in theorie ook mogelijk om het op alle drie de protagonisten te doen, maar dan moet je dus zoals gezegd op voorhand de desbetreffende aandelen kopen en vice versa.

Link to comment
Delen op andere websites

Kopen als de aandelen weinig waard zijn, verkopen als ze veel waard zijn.. Al zou ik ook wel willen weten of er iemand tips en trucs heeft, bijvoorbeeld of je op de een of andere manier dingen kunt voorspellen? Behalve bij de Assassination missies dan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Trevor, michael en franklin hebben geen hoofdmissies meer behalve Franklin met de multiple assassination missie. wat moet ik nu doen? alle strangers and freaks doen of gwn die lester missie van franklin?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal eens kijken, maar vrees ervoor..

negative.. normaal gezien zou ik bij elke auto die ik neem me gezegd worden of die wel of niet kan gebruikt worden voor een of andere heist.. gebeurt dus niet. ik zal gewoon opnieuw beginnen en zal alle missies doen tot alleen die missies van Lester overschieten met de eerste missie "hotel assassination"

>>> Door Dutchy310: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik a.u.b. de "bewerk"-knop.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...