Jump to content

Aandelen


nicolaos1992

Recommended Posts

mijn Socialclub is NicolaosKapranos met een rotweiler als afb.

Je moet juist je profielpagina nog openbaar maken nu, anders kunnen wij er geen blik opwerpen. Dit doe je door bij je instellingen (knopje naast je naam) naar privacy te gaan. Daar kan je bij 'profile visibility' je profielpagina voor iedereen openstellen.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

mijn Socialclub is NicolaosKapranos met een rotweiler als afb.

Je moet juist je profielpagina nog openbaar maken nu, anders kunnen wij er geen blik opwerpen. Dit doe je door bij je instellingen (knopje naast je naam) naar privacy te gaan. Daar kan je bij 'profile visibility' je profielpagina voor iedereen openstellen.

normaal zou het nu moeten lukken
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie dat Scouting the Port de laatste missie is die je hebt gespeeld. Normaal moet je als Trevor een berichtje krijgen van Wayde met daarop de locatie van een Minisub die je nodig hebt om The Merryweather heist te kunnen starten. Als je voor de Off-Shore aanpak hebt gekozen, moet je ook nog een Cargobob uit Fort Zancudo stelen. Deze twee kleine missies zijn enkel met Trevor te starten. De icoontjes van de missielocaties verschijnen tevens pas op je radar nadat je de Sms'jes van Wayde hebt ontvangen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Weet ik niet precies, maar iig voor de eerste Lester missie met Franklin (Hotel Assassination) omdat je bij die missie 'n tip krijgt om op BAWSAQ aandelen te kopen.

Ik heb die assassination al lang gedaan en ik kan nog steeds niet op BAWSAQ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb ook een vraagje wat betreft de aandelen markt. Met Micheal ontmoet je voor het eerst Lester. Al vrij snel krijg je een email met daarin een directe link naar de aandelen markt en ook het advies om te gaan investeren. Je hebt geld nodig om Mandrazo terug te betalen voor de villa die je hebt gesloopt en je gaat de juwelier overvallen.

Nu heb ik via youtube van alles gezocht over de aandelen markt maar enkel word hier alleen gepraat over de Association missies met Lester (later in het spel). Kun je dus ook al bij de eerste heist flink wat geld verdienen via de aandelen markt?

Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt.

Ten eerste heb je pas iets van $7.000,- te besteden, dus zelfs bij 'n verdubbeling van je aandelen maak je maar 'n kleine winst.

Ten tweede zijn er geen zekerheidjes op de markt, zoals je deze wel hebt wanneer je aan de "assassination missies" gaat beginnen.

Enige wat je dus kunt doen is aandelen die flink in het rood staan kopen en dagelijks checken of deze gestegen zijn, of .... aandelen kopen van bv Cluckin' Bell en vervolgens TacoBomb trucks opblazen om zo de markt te beinvloeden.

Maar ..... de echte klappers maak je pas wanneer je de "assassination missies" speelt, zeker als je hiermee wacht tot na afloop van de storyline.

Bedrijven en hun concurentie

Bilkington (LCN)

DollarPills (LCN)

Burgershot (LCN)

Up-n-Atom (LCN)

Clucking Bell (LCN)

TacoBomb (LCN)

eCola (LCN)

Raine (LCN)

FlyUS (LCN)

AirEmu (LCN)

GoPostal (LCN)

PostOp (LCN)

MazeBank (LCN)

Bank of Liberty (LCN)

Pisswasser (BAWSAQ)

Logger (LCN)

Radio Los Santos (LCN)

Worldwide FM (LCN)

Redwood (LCN)

Debonaire (LCN)

Slaughter, Slaughter & Slaughter (LCN)

Bullhead (LCN)

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...