Safrane2000 Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Geplaatst: 3 december 2013 ik heb nu op gta online een paar honderd duizend euro, maar ik wil van dat geld wat aan mijn vrienden geven. nu weet ik dat als je op select drukt(ps3) dat je een scherm te zien krijgt. als je daar op inventory klikt kun je naar cash gaan en daar staat give cash en share cash from the last job. als ik op give cash wil klikken, staat er: unable to give cash. weet iemand hoe ik dit kan verhelpen of hoe ik op een andere manier +100.000 kan geven aan vrienden? alvast bedankt Reageren
KL_SHOOTER_KL Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Geplaatst: 3 december 2013 (bewerkt) ik heb nu op gta online een paar honderd duizend euro, maar ik wil van dat geld wat aan mijn vrienden geven. nu weet ik dat als je op select drukt(ps3) dat je een scherm te zien krijgt. als je daar op inventory klikt kun je naar cash gaan en daar staat give cash en share cash from the last job. als ik op give cash wil klikken, staat er: unable to give cash. weet iemand hoe ik dit kan verhelpen of hoe ik op een andere manier +100.000 kan geven aan vrienden? alvast bedankt je kan geen geld overzetten helaas Bewerkt: 3 december 2013 door KL_SHOOTER_KL Reageren
Tommie59 Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Geplaatst: 3 december 2013 Waarom hebben ze die functie dan ingezet als hij niet beschikbaar is? Reageren
Michael Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Geplaatst: 3 december 2013 Vreemd, ik heb wel geld kunnen geven aan mensen. Maar volgens mij is er een limiet met geld dat je boven de 50.000 niet kan geven. Geen idee.. Reageren
Recruut Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Geplaatst: 3 december 2013 probeer 2x 50,000 te geven, problem solved ^^ Reageren
paul007 Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Geplaatst: 3 december 2013 (bewerkt) Zo ver ik weet heeft Rockstar Games kort na de release deze functie tijdelijk uitgeschakeld gezien de hacks die in omloop zijn. Bewerkt: 3 december 2013 door paul007 Reageren
JustDuco Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Geplaatst: 3 december 2013 Deze optie staat uit vanwege de glitches die gaande zijn. Reageren
Hmmpff Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Geplaatst: 3 december 2013 Optie is deels uitgeschakeld, niet helemaal. Als je geld verdient heb met een job, kun je die namelijk wel delen.. Reageren
JustDuco Geplaatst: 4 december 2013 Rapport Geplaatst: 4 december 2013 Optie is deels uitgeschakeld, niet helemaal. Als je geld verdient heb met een job, kun je die namelijk wel delen.. alleen met store robbery en autoverkoop en cratedrop Reageren
cinmau24091006 Geplaatst: 4 december 2013 Rapport Geplaatst: 4 december 2013 Met 3 spelers spelen, persoon A zet bounty op hoofd van persoon C, terwijl persoon B de bounty binnen haalt. Hoppa, geld overgemaakt. Nog niet uitgeprobeerd hoor, maar lijkt mij dat dit werkt. Reageren
Safrane2000 Geplaatst: 4 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2013 dankjewel voor alle reacties Reageren
Kloep Geplaatst: 4 december 2013 Rapport Geplaatst: 4 december 2013 Met 3 spelers spelen, persoon A zet bounty op hoofd van persoon C, terwijl persoon B de bounty binnen haalt. Hoppa, geld overgemaakt. Nog niet uitgeprobeerd hoor, maar lijkt mij dat dit werkt. Dan verlies je wel elke keer 1k. Die gaat namelijk per bounty richting Lester. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.