Jump to content

kraan

evilstefboy

Recommended Posts

ik heb gta sa op de pc en ik ben bij de missie Customs Fast Track. hier moet je met een magneetkraan containers uit een boot halen. met welke toetsen kun je containers naar je toe halen zodat ze in het rooie circeltje vallen.

Delen op andere websites

Dat word uitgelegt in de missie (er staat dan recht of linksbovenaan zon zwart vakje met witte tekst) daar word uitgelegt hoe het moet.., op de Xbox moet het met B (de schietknop) miss is dat iets

Delen op andere websites

nee, bij mij zegt ie wel hoe hij daalt en stijgt en hoe hij draait maar niet hoe je hem bij je kan trekken. en schieten werkt niet.

Bewerkt: door evilstefboy
Delen op andere websites

je moet gaan hangen met die bak boven het rooie circelte dan dalen dan zegt hij hoe je hem los moet laten.., laat hem helemaal zakken.., toen kreeg ik zon balkje. ik weet verder niet hoe ik je moet helpen

Delen op andere websites

nee, bij mij zegt ie wel hoe hij daalt en stijgt en hoe hij draait maar niet hoe je hem bij je kan trekken. en schieten werkt niet.

hij kan verder ook niks anders dan draaien, dalen en stijgen. hij rijd op een soort van rails, als je op een bepaalde manier draait gaat hij voor of achteruit.

dat is op de ps2 versie, of de pc versie anders is weet ik niet, lijkt me sterk.

greetz

jowx

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...