Jump to content

Nieuwe mappen verschijnen niet


Die Hard

Recommended Posts

Ik heb al een paar jaar dit vreselijk irritante probleem en vandaag dacht ik: het is tijd om er wat aan te doen. Na een korte Google-zoektocht heb ik niets kunnen vinden wat mijn probleem beschrijft, dus ik hoop dat jullie kunnen helpen.

Elke keer wanneer ik een nieuwe map aanmaak, maakt niet uit waar (bijvoorbeeld in Mijn Documenten), verschijnt die map niet totdat ik de pagina heb vernieuwd. Vervolgens moet ik op zoek naar de map met de titel "Nieuwe map" (aangezien ik de mogelijkheid niet heb gekregen om de titel te veranderen voor het vernieuwen van de pagina) en de naam handmatig veranderen.

Heeft iemand enig idee hoe ik van dit probleem af kan komen, oftewel: hoe ik ervoor zorgt dat de map weer gewoon automatisch verschijnt? Alvast bedankt. :)

Edit: Misschien handig om te vermelden dat ik Windows 7, 64 bits heb.

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Voer een command prompt uit als Administrator. Typ dan:

sfc /scannow

Dit zal een controle uitvoeren van de Windows systeembestanden (System File Check) en het zal eventuele fouten automatisch trachten te herstellen. Als er fouten gevonden worden die niet hersteld kunnen worden dan is het meestal aangeraden om een verse installatie uit te voeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...