gammie_ Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Hallo ik heb twee vragen de eerste is waarneer komt die Ds (Didiersachs) winkel??? na welke missie ofzo???? :huh: En de tweede die Learn to Fly dat je moet vliegen en heel laag moet vliegen omdat anders je door straaljagers word neergeknalt lukt me echt niet heeft iemand een idee of hulp om die missie makelijk te halen??? Want ik word er helemaal tuureluur van en ik kan absoluut niet goed vliegen <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le MrG Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 En de tweede die Learn to Fly dat je moet vliegen en heel laag moet vliegen omdat anders je door straaljagers word neergeknalt lukt me echt niet heeft iemand een idee of hulp om die missie makelijk te halen??? Want ik word er helemaal tuureluur van en ik kan absoluut niet goed vliegen <_< Bedoel je de missie N.O.E. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Eerst vraag: zoekfunctie. tweede vraag: hier is al een topic ik over die Jij geopend hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benky Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) Learn to Fly dat je moet vliegen en heel laag moet vliegen omdat anders je door straaljagers word neergeknalt lukt me echt niet heeft iemand een idee of hulp om die missie makelijk te halen??? Want ik word er helemaal tuureluur van en ik kan absoluut niet goed vliegen <_< Je moet rechtdoor vliegen en daarna over het water.., als je de hele map bent over gevlogen (over het doelwit) keer je en vlieg je door het doelwit.., je moet dan ook nog terug vliegen doe dat ook over water.., probeer de walktrought Bewerkt: 17 juli 2005 door benky Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 1. Krijg je na "home comming". Zoekfunctie en Wt. 2. http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...on&inhoud=DE_C1 En een goede route plannen en zorgen dat je flying skill vol hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.