Jump to content

Sinterklaas 2013!


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NicolaB

    6

  • xCrazyShotgun

    3

  • Dutchy3010

    2

  • Michael

    2

Ik ben echt benieuwd of de Sint met dit weer wel overal kan komen.

Zijn er al mensen op het forum die het vanwege het slechte weer een dag hebben uitgesteld?

Wij hebben het gelukkig allemaal al voorbereid thuis. Ik denk dat die arme sint in plaats van een mooie mijter maar een stoere San Andreas pet moet dragen op Pakjesavond. Ik denk dat hij dan wel heel swag zou zijn.. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Nah, daar hebben we nooit echt enthousiast aan meegedaan. Toen ik kleiner was kreeg ik gewoon m'n cadeau'tje en daar bleef het bij. Nu is het al een aantal jaren dat ik gewoon niks meer heb gehad, maar dat vind ik gewoon logisch, ik ben er te oud voor :puh: Soms grap ik er over met mijn vader, waar ik dan vraag "Wat krijg ik voor Sinterklaas?" en dat die me iets antwoord in het genre van "Lach je met me ofzo?".. Vind ik nogwel fijn :)

Wel komt de Sint langs op school, daar krijgen we een chocolade-Sint en een mandarijntje. Altijd fijn natuurlijk als de school eens niet gierig is :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nu mijn broertje al weer wat ouder is zakt het Sinterklaasgevoel toch wel. Vorig jaar en die jaren daarvoor hebben we het nog wel gevierd met lootjes trekken, maar dit jaar waren we daar iets te laat mee. Sinterklaas is leuk en het hoort ook gewoon bij Nederland, en België, maar bij kerst heb je gewoon meer een gevoel dan met Sinterklaas en dat komt misschien omdat Sinterklaas eigenlijk voor de kleinere kinderen is en kerst is voor iedereen.

Link to comment
Delen op andere websites

Enerzijds vind ik Sinterklaas echt iets voor kleine kinderen, maar als het eenmaal zover is is het toch wel weer leuk. We waren bij m'n schoonzus, daar kwam Sinterklaas ook nog even langs. Hij had nog wat leuke cadeautjes voor onze kleine meid, die ik in ontvangst mocht nemen. Ik moest er wel een liedje voor zingen, en dat is niet bepaald mijn grootste talent. Gelukkig werd ik ondersteund door een drietal pieten en lukte het me er toch wat noten uit te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind die gedichten altijd zo leuk. Dat mis ik een beetje bij kerst. En daarbij vind ik het ook leuk om de gekste gedichten met de gekste pieten enzo te maken. Bijvoorbeeld dat 2 pieten ruzie hebben wie er door de voordeur mocht om het pakje neer te leggen, en dat ze daarom het pakje maar in de schuur hebben gelegd, want dat vonden ze beide geen probleem. En dan moet degene dus door wind en weer, het pakje uit de schuur pakken. :)

(nog niet te spreken over de leuke zing acts, wat Guardian hierboven al schreef :D )

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

en lukte het me er toch wat noten uit te krijgen.

Wat voor een noten? Peper- of muzieknoten? :clown:

Onze Sinterklaas was weer erg succesvol, leuke surprises met gedichtjes. Heb zelf een grote √7 gekregen als surprise (Moet echt een hel geweest zijn om dat te maken) omdat ik nogal zat te ploeteren met Calculus.

Volgend jaar willen we het misschien anders gaan doen, wellicht 'gewoon' Kerst vieren omdat dat rustiger is dan ieder familielid dat een surprise maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

en lukte het me er toch wat noten uit te krijgen.

Wat voor een noten? Peper- of muzieknoten? :clown:

Onze Sinterklaas was weer erg succesvol, leuke surprises met gedichtjes. Heb zelf een grote √7 gekregen als surprise (Moet echt een hel geweest zijn om dat te maken) omdat ik nogal zat te ploeteren met Calculus.

Volgend jaar willen we het misschien anders gaan doen, wellicht 'gewoon' Kerst vieren omdat dat rustiger is dan ieder familielid dat een surprise maakt.

Wij vieren dan ook geen kerst, omdat we nu erg groots uitpakken. En bij kerst is het huis en de straten toch al versiert. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

en lukte het me er toch wat noten uit te krijgen.

Wat voor een noten? Peper- of muzieknoten? :clown:

Onze Sinterklaas was weer erg succesvol, leuke surprises met gedichtjes. Heb zelf een grote √7 gekregen als surprise (Moet echt een hel geweest zijn om dat te maken) omdat ik nogal zat te ploeteren met Calculus.

Volgend jaar willen we het misschien anders gaan doen, wellicht 'gewoon' Kerst vieren omdat dat rustiger is dan ieder familielid dat een surprise maakt.

Wij vieren dan ook geen kerst, omdat we nu erg groots uitpakken. En bij kerst is het huis en de straten toch al versiert. :puh:

Wij vieren geen Sinterklaas en ook heel weinig kerst. :cry:
Link to comment
Delen op andere websites

Wij vieren geen Sinterklaas en ook heel weinig kerst. :cry:

Oh... Doe je wel iets anders qua feestelijke bedoeling deze maanden? Bijv. een groter oud-en-nieuw feest. Anders moeten we hier maar een beetje een feestje voor je brouwen :D

Naja ik doe wel meestal aan kerst, maar dit jaar niet, oud en nieuw doe ik ook niet.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...