NicolaB Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2013 (bewerkt) Naja ik doe wel meestal aan kerst, maar dit jaar niet, oud en nieuw doe ik ook niet. Oh, da's best jammer. Dan hoop ik maar dat je een gezellige tijd in met wat anders hebt in de vakantie. Anders moet ik je maar vermaken met moppen Bewerkt: 11 december 2013 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2013 (bewerkt) Naja ik doe wel meestal aan kerst, maar dit jaar niet, oud en nieuw doe ik ook niet. Oh, da's best jammer. Dan hoop ik maar dat je een gezellige tijd in met wat anders hebt in de vakantie. Anders moet ik je maar vermaken met moppen Ik hoor net dat we tweede kerst dag het wel een beetje gaan vieren, met eten en (hopelijk) cadeaus! Bewerkt: 11 december 2013 door xCrazyShotgun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2013 @crazyshotgun: Zolang je het maar gezellig hebt, toch?!? En voor nu: Een wissel van de wacht! (die man in het midden zal wel de paasman zijn) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.