Jump to content

nieuwe update!


mert17

Recommended Posts

we hebben update 1.6 gedaan voor ps3 dat was beach bum ofzo maar ze zeggen dat er bij de 1ste kerstdag een nieuwe update komt en bij die update kan je sneeuwballen gevecht doen en daar verdien je geld mee en ik heb ook gehoord dat je bij amunation gratis vuurwerk kan kopen om naar mensen te schieten of te gooien en je kan ook taxi werk doen vanaf nu na die update. nou wat ik wil vragen was. Wat vinden jullie van de nieuwe update die op de 1ste kersdag komt?

Bewerkt: door mert17
Link to comment
Delen op andere websites

de update duurt maar 2 minuten net als update 1.6

maar het zou wel leuk zijn als je geld kon verdienen met sneeuwbalgevecht en het zou ook leuk zijn als je met vuurwerk naar mensen kon schieten of gooiten want dan ontploft het haha

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de "bewerk"-knop, aub. knipoog.gif<<<

wrm moet ik op het bewerk knop drukken?

>>> Door Bassieboy35: Om onnodige posts te voorkomen. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je die geruchten hebt gehoord mag heel leuk zijn enzovoort,

Maar heb je geen link naar desbetreffende pagina waar deze 'geruchten" worden verspreidt?

Want dit klinkt best allemaal als bullshit.

Link to comment
Delen op andere websites

wrm moet ik op het bewerk knop drukken?

Omdat dubbelposten (meerdere berichten onder elkaar niet mag, zie regels)

En zolang ik geen bron gezien heb, call ik dit bullshit. Die 2 vrienden van jou kunnen wel meer vertellen. Zolang rockstar niks bevestigd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb juist gehoord dat de slee van de kerstman beschikbaar komt als voertuig, waarmee je echt door de lucht kun vliegen. Ook zou er een Sexy Santa-kostuum komen voor Trevor.

[/bullshit]

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...