Dipsie8 Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Geplaatst: 8 december 2013 Jah. Dit is trouwens je tweede post vandaag; 1 post per persoon, per dag. Wist je dat je in GTA Online een kogelvrij vest kan dragen en ook echt dragen (anderen zien het)? Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Geplaatst: 8 december 2013 Jup, dat heb ik best veel gezien. Wist je dat Michael als enigste (Gta) hoofdrolspeler in Carcer City is geweest? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Geplaatst: 8 december 2013 Jup. Wist je dat als je een Ammu-Nation bewapend binnenloopt, de kassière je 9 van de 10 keer overhoop schiet met een Assault Shotgun? Reageren
Together Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Geplaatst: 8 december 2013 Ja, Wist je dat dat als je een armored truck overvalt dat je dan 3 sterren wanted krijgt? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Geplaatst: 8 december 2013 Ja, dat wist ik. Wist je dat er aan het park op het strand ook prostituees rondlopen? Reageren
Kratod Geplaatst: 9 december 2013 Rapport Geplaatst: 9 december 2013 Wat is Carcer City? Wist je dat je de munutie's van wapen in 1 keer vol kan kopen door vierkantje en vervolgens kruis in te drukken? Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 9 december 2013 Rapport Geplaatst: 9 december 2013 Kratod, je loopt wel erg ver achter En ja, dat wist ik. Wist je dat Franklin ook al eens een bank had overvallen? Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 9 december 2013 Rapport Geplaatst: 9 december 2013 nee .... wel dat hij al eerder bij 'n overval betrokken was geweest, maar dat dit 'n bank betrof werd mij iig niet duidelijk wist je dat Ashley Butler (de vriendin van Johnny Klebitz) later alsnog sterft aan 'n overdosis crack indien je haar niet zelf (als Trevor) vermoord nadat je eerst Johnny doodgetrapt hebt? Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 9 december 2013 Rapport Geplaatst: 9 december 2013 Nee. Wist je dat je een shop kan overvallen met Chop’s bal? Reageren
Michael Geplaatst: 9 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2013 Dat wist ik nog niet eens Wist je dat 'Soulwax FM' eigenlijk is genoemd naar een Belgische band (Soulwax)? Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Nope. Wist je dat je Chop achter een granaat kan laten rennen? Reageren
JJ-B Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Ja Wist je dat je een sticky bomb in de lucht kan kapot schieten? Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 (bewerkt) Nope, Wist je dat je Packy McReary uit GTA IV in je crew kunt krijgen? Bewerkt: 10 december 2013 door FcUtreg4Life Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 15 december 2013 Rapport Geplaatst: 15 december 2013 Ja. Wist je dat Ron drugsverslaafdd is? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 18 december 2013 Rapport Geplaatst: 18 december 2013 Nee dat wist ik niet Wist je dat je je sawed-off shotgun kan gebruiken op je motor? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.