Shopke Geplaatst: 15 januari 2014 Rapport Geplaatst: 15 januari 2014 Nee ^ Wist je dat je in een kantoor van een van de grote wolkenkrabbers kunt komen? Maar dat dit erg moeilijk is en mij nog niet gelukt is. Reageren
DubbleDutch Geplaatst: 15 januari 2014 Rapport Geplaatst: 15 januari 2014 Ja dat wist ik, Wist je dat als je vanuit de singleplayer naar de content creator gaat, je dan rondloopt in het singleplayer caracter en je dus ook de interiors van single player in kunt gaan. (zoals michael zijn huis). En als je dus vanuit multiplayer naar de content creator gaat dit niet lukt. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 15 januari 2014 Rapport Geplaatst: 15 januari 2014 (bewerkt) Nee. Wist je dat Trevor model was voor hij banken overviel. Bewerkt: 15 januari 2014 door Crazy-Ghost Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 16 januari 2014 Rapport Geplaatst: 16 januari 2014 Model? What the fuck? Waar hoor je dit want ik geloof er niks van Wist je dat Trevor wel eens iemand met een Flare Gun heeft vermoordt? Reageren
Shopke Geplaatst: 16 januari 2014 Rapport Geplaatst: 16 januari 2014 Dat geloof ik ja!! Wist je dat je via Social Club je statistieken makkelijk kunt vergelijken met vrienden? (Gewoon op compare klikken, voor de statistieken freaks onder ons best handig tooltje!) Reageren
TrueSkum Geplaatst: 30 januari 2014 Rapport Geplaatst: 30 januari 2014 Jep, Dat wist ik. Wist je als je niet einde C hebt gekozen dat je alleen met Lamar 's nachts kunt "chillen" ipv de hele dag. Reageren
Michael Geplaatst: 10 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2015 Nee, dat wist ik niet. Grappig om te weten. Wist je dat als je een sticky bomb in het vuur gooit in Grand Theft Auto V, dat hij meteen ontploft? (obvious, I know ). Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 10 mei 2015 Rapport Geplaatst: 10 mei 2015 Nee :$ Wist je dat je met 2 vrienden kan chillen maar alleen als die iets met elkaar te maken hebben Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 10 mei 2015 Rapport Geplaatst: 10 mei 2015 Nope. Wist je dat de Maze Bank Tower in Los Santos exact 316 meter hoog is? Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 10 mei 2015 Rapport Geplaatst: 10 mei 2015 Ja, dat is laatst nog voorbijgekomen in de quiz. Wist je al dat er een mod is gekomen waarbij je alle interieurs in het spe in freeroam kan betreden d.m.v. door de deur te lopen? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 11 mei 2015 Rapport Geplaatst: 11 mei 2015 Nee! :O Wist je dat Denise (franklin's tante) eigenlijk altijd een groene trui zou dragen? Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 11 mei 2015 Rapport Geplaatst: 11 mei 2015 Jup, dit zat waarschijnlijk in de Beta van GTA V. Wist je dat Up-'n-Atom Burger een parodie is op de hamburger-keten In-'n-Out Burger? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 12 mei 2015 Rapport Geplaatst: 12 mei 2015 Zeker. Wist je dat Sandy Shores gebaseerd is op Bombay Beach? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 13 mei 2015 Rapport Geplaatst: 13 mei 2015 Nope. Wist je dat de Swift is gebaseerd op de AugustaWestland AW109? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 13 mei 2015 Rapport Geplaatst: 13 mei 2015 Zeker. Wist je dat Sandy Shores gebaseerd is op Bombay Beach? dit is niet eens waar, het is gebaseerd op Salton Sea OT: nope Wist je dat Amanda tijdens de storyline meer dan 10 keer vreemd is gegaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.