Phoenyxar Geplaatst: 13 mei 2015 Rapport Geplaatst: 13 mei 2015 Nee, dat wist ik niet, zou ook niet weten hoe men aan die gegevens komt. dit is niet eens waar, het is gebaseerd op Salton Sea Helemaal niet. De Salton Sea is een meer, het meer waar de Alamo Sea op is gebaseerd. Sandy Shores is gebaseerd op de verlaten dorpjes rond dit meer, specifiek Bombay Beach. Wist je dat er een "Nowhere Road" in de Señora Desert te vinden was? Reageren
Dexist Geplaatst: 13 mei 2015 Rapport Geplaatst: 13 mei 2015 (bewerkt) Nope De Salton Sea is een meer, het meer waar de Alamo Sea op is gebaseerd. Sandy Shores is gebaseerd op de verlaten dorpjes rond dit meer, specifiek Bombay Beach. In het oosten van de Salton Sea staat de Calipatria State Prison. Wist je dat deze sterk lijkt op de Bolingbroke Penitentiary uit V? Calipatria State Prison vs Bolingbroke Penitentiary (top down) Ik kon niks vinden over een verwijzing naar deze real life gevangenis, wel naar andere. Maar deze lijkt er wel sterk op qua de gebouwen. Bewerkt: 13 mei 2015 door Dexist Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 13 mei 2015 Rapport Geplaatst: 13 mei 2015 Geen flauw idee Wist je dat Jimmy zijn vader (Michael) gedrogeerd heeft? Reageren
Big Boss Geplaatst: 13 mei 2015 Rapport Geplaatst: 13 mei 2015 Ja. Wist je dat er een verborgen mijnschacht is met een lijk in (hier ergens, als ik het me goed herinner)? Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 14 mei 2015 Rapport Geplaatst: 14 mei 2015 Ja. Wist je dat de wolken van GTA V erg onrealistisch eruit zien. Reageren
coolguynl Geplaatst: 14 mei 2015 Rapport Geplaatst: 14 mei 2015 ja. wist je dat de mijnschacht waar big boss het over had in de ps3 gewoon afgesloten is en je er niks kan doen. Reageren
Nissan Geplaatst: 14 mei 2015 Rapport Geplaatst: 14 mei 2015 Dat wist ik! Wist je dat Lamar vreemde seksuele preferenties heeft? Reageren
Michael Geplaatst: 15 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2015 (bewerkt) Ja, volgens mij heb ik dat een paar keer gehoord. Best wel eng dat hij met Denise graag naar bed gaat. Wist je dat er vier restaurants van Al Dente's in Los Santos zitten? Bewerkt: 15 mei 2015 door Asphyxiated Reageren
Tommie59 Geplaatst: 18 mei 2015 Rapport Geplaatst: 18 mei 2015 Yep. Wist je dat een SNS pistol in het Duits een Billigknarre heet? Reageren
herobriner007 Geplaatst: 26 mei 2015 Rapport Geplaatst: 26 mei 2015 Nee. Wist je dat er bij Fort Zankudo(?) een Minigun pickup ligt? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 27 mei 2015 Rapport Geplaatst: 27 mei 2015 Ja, Wist je dat je Fort Zancudo met een C schrijft, en niet met een K? Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 27 mei 2015 Rapport Geplaatst: 27 mei 2015 (bewerkt) Ja, wist je dat je na een komma niet met een hoofdletter verder gaat . Bewerkt: 27 mei 2015 door GTA5VehicleFreak Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 mei 2015 Rapport Geplaatst: 27 mei 2015 Ja, (Je weet trouwens dat dit GTA weetjes moeten zijn, hé?) Wist je dat als je in de storyline een bedrijf koopt, dat je dan wekelijks geld ontvangt en extra zijmissies vrijspeeld? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 22 juni 2015 Rapport Geplaatst: 22 juni 2015 Jup Wist je dat op de zij raampjes van de sucuricars in de prologue smiley's staan? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 17 juli 2015 Rapport Geplaatst: 17 juli 2015 Nee, dat wist ik niet! Wist je dat je op zijn kop vliegend geen Snapmatic kan maken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.