Tommie59 Geplaatst: 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2015 Als je in Holed Up - Burton snel genoeg bij de auto van Juan bent, kan je in zijn auto meerijden. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 15 november 2015 Rapport Geplaatst: 15 november 2015 Vast wel Wist je dat als je in de prologue naar buiten gaat en in het bewakers hokje kijkt, er een verminkte bewaker in het hokje ligt? Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 15 november 2015 Rapport Geplaatst: 15 november 2015 Of course. Wist je dat; Als naar 't einde van de map vliegt/vaart je spontaan doodgaat én je voertuig tevens explodeert? Reageren
FlexxNL Geplaatst: 15 november 2015 Rapport Geplaatst: 15 november 2015 Dat wist ik al wel Wist je dat als je store's beroofd achter elkaar in de avond / nacht dat er een bewaker staat Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 1 december 2015 Rapport Geplaatst: 1 december 2015 (bewerkt) Neen. Wist je dat; De onweersbuien tijdens de missie Friends Reunited gescript zijn? Normaliter zijn dergelijke stormen vrij zeldzaam. Bewerkt: 1 december 2015 door .PhoeniX. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 1 december 2015 Rapport Geplaatst: 1 december 2015 Yep. Ik gebruik die missie vaak voor mooie bliksemfoto's. Wist je dat Michael ooit een andere achternaam had? Reageren
FlexxNL Geplaatst: 2 december 2015 Rapport Geplaatst: 2 december 2015 Wist ik niet. Wist je dat je uit een vliegend voertuig springt en je tedicht bij de grond bent je geen tijd meer hebt om je parachute teopenen. Reageren
GTA_Online Geplaatst: 2 december 2015 Rapport Geplaatst: 2 december 2015 Als bekwame parachutist is het normaal dat je de parachute niet open krijgt als je op amper enkele meters van de grond meer bent lijkt me logisch ook. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 december 2015 Rapport Geplaatst: 2 december 2015 Ja, logisch Wist je dat het actie figuur dat in de missie nervous Ron word gesloopt het overgebleven popje is uit de Series-A-funding heist? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Nee Wist je dat de medewerkers op het vliegveld een FlyUS keycord omhebben waar hun medewerkersid aan vastzit? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.