batt-ass-maddervakker Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Hallo, ik heb deze missie van die rare Zero :angry: elke keer geprobeerd maar hij lukte niet. ik was al blij dat ik supplies lines (de vorige) al af had en nu komt hij weer met deze missie . ik heb al in de walkthrough gekeken en vanalles wat erin staat geprobeerd maar het lukt niet de reden is dat ik dan in tijd nood kom ( en ik doe het al zo snel mogelijk!!!) maar het zou me wel veel tijd besparen als ik wist hoe je die andere helicopter moest opblazen in de walktrough staat op de basis al 15 keer geprobeerd maar hij gaat nog steeds niet in de fik in vergelijking tot de tanks !!! :angry: kan iemand me uitleggen hoe ik de missie moet doen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Ik heb het gedaan door eerst de eerste 2 tanks kapot te maken. Vervolgens paktje ik zo'n bruggetje en liet de baron erover tijden. Ik ging toen niet terug om een nieuwe te halen maar pakte die gewoon op en legde hem over de volgende versperring. (als je baron dan kapot gaat heb je wel pech. Dan haal je het nooit meer) Maar als je zorgt dat de tanks kapot zijn voordat de baron bij ze is dan lukt het zeker weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Voor een beter uitleg een hoe ik het ook heb gedaan: De Walktrough. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Voor een beter uitleg een hoe ik het ook heb gedaan: De Walktrough. Hij heeft al daar gekeken zegt hij. Ik maak eerst die 3 tanks kapot, dan alle bruggen leggen en daarna alle tonnen verwijderen. Je kan die andere heli kapotmaken door een bom op hem te smijten als hij land in zijn basis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
batt-ass-maddervakker Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 hehehe hij is gelukt zeg !!! het was gewoon ff wennen!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.