GTA-Sheep Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 Een prachtig mens, veel voor de wereld gedaan en een inspiratiebron voor velen. Helemaal eens dat het 1 van de meest invloedrijkste en belangrijkste iconen was. Dat neemt niet weg dat 95 een prachtige leeftijd is en volgens mij vond hij het zelf jaren geleden al genoeg. Klaar is klaar en nu heeft hij rust..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 Hij heeft erg veel in de wereld goed gezet. Hij heeft er voor gezorgd dat wij geen apartheid meer hebben. Ik vind het terecht dat hij zo oud mocht worden. Rest in peace. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 Eerlijk gezegd, nooit van gehoord... Maar na dit topic te lezen heb ik zo'n idee van wie hij is, maar, ik heb maar 1 ding te zeggen; RIP. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 Een verlies dat hij is overleden. Maar het zat er aan te komen, dus niet zo verwonderlijk dat hij is doodgegaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rutger. Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 Jammer dat hij overleden is, maar zijn gezondheid was al een lange tijd slecht dus misschien is het maar goed zo. Hij heeft toch een mooi leven gehad. Eerlijk gezegd, nooit van gehoord... Maar na dit topic te lezen heb ik zo'n idee van wie hij is, maar, ik heb maar 1 ding te zeggen; RIP. Hoe de **** kan je niet weten wie Nelson Mandela is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 Hoe de **** kan je niet weten wie Nelson Mandela is? Dat is niet zo gek, naast een kopje in m'n geschiedenisboek heb ik ook nooit veel over hem gehoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rutger. Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 Hoe de **** kan je niet weten wie Nelson Mandela is? Dat is niet zo gek, naast een kopje in m'n geschiedenisboek heb ik ook nooit veel over hem gehoord. Bij elke grote nieuwswebsite zoals NU.nl maar ook bij het journaal om 8 uur werd wel eens Mandela's gezondheid aangehaald. (Zo ook bij het WK 2010 óf bij het bezoek van Barack Obama aan de familie van Mandela) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 (bewerkt) Ik vind het heel jammer voor de familie, en natuurlijk ook voor zijn volgers. Maar hij heeft een hele lange tijd mogen leven, en helaas is hij nu overleden. Ik hoop dat hij nu rust heeft.. Rest in Peace.. Bewerkt: 6 december 2013 door Extreem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 Een aantal jaren terug had ie mindere vooruitzichten, dus ik denk dat ie een mooi einde heeft gehad van z'n leven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commandant Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 Wat mij betreft, is dit hele gedoe een beetje overdreven. Maar goed dat vind ik bij elke heiza, die komt nadat een celeb dood is gegaan. Die man is natureel dood gegaan op z'n 95e, niets aan de hand dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 Eerlijk gezegd, nooit van gehoord... Nooit eens een krant opengeslagen, het jeugdjournaal gekeken of wat nieuws websites aangeslagen?. Damn he. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 hallo hoor, je spreekt hier met Dik Trom die nooit zijn dorpje uit gaat.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2013 Een prachtig mens, veel voor de wereld gedaan en een inspiratiebron voor velen. Helemaal eens dat het 1 van de meest invloedrijkste en belangrijkste iconen was. Dat neemt niet weg dat 95 een prachtige leeftijd is en volgens mij vond hij het zelf jaren geleden al genoeg. Klaar is klaar en nu heeft hij rust..... Mooi gezegd GTA-Sheep, helemaal mee eens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2013 Wat mij betreft, is dit hele gedoe een beetje overdreven. Maar goed dat vind ik bij elke heiza, die komt nadat een celeb dood is gegaan. Die man is natureel dood gegaan op z'n 95e, niets aan de hand dus. Nelson Mandela is enorm veel meer dan "een celeb". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2013 (bewerkt) Een wereldicoon die overlijdt!, en 95 jaar vindt ik mooie tijd om te sterven, en ik blijf zeggen R.I.P Nelson Mandela! Bewerkt: 7 december 2013 door xCrazyShotgun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.