Jump to content

Tank


Caswessels

Recommended Posts

Klopt het dat als je tank kapot gaat dat je dan weer een nieuwe krijgt?

Jazeker, de Rhino blijft respawnen in je hangar wanneer je hem hebt gekocht, net als alle gekochte vliegtuigen en helikopters. Je hoeft dus vooral niet voorzichtig met de tank om te springen.

Ja dus.

Goed om weten, want ik heb mijn Luxor bij zijn eerste vlucht ontdaan van alle vleugels en een noodlanding moeten uitvoeren tussen wat gebouwen in Vinewood. Zou anders nogal een verspilling van geld zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed om te weten! Geldt dit voor alle voertuigen die je koopt, dus ook auto's enzo?

En stel, je gaat zo'n gekochte auto modden, en sloopt 'm daarna.. Die wat daarna respawnt in je garage, is dat dan de gemodde of niet-modded versie?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, gekochte auto's die je vernietigd spawnen niet terug in je garage. Je bent ze dus voorgoed kwijt. (met uitzondering van de 'unieke' voertuigen van de hoofdrolspelers) Laat je je voertuig ergens achter dan heb je de kans dat hij geimpounded wordt en kan je hem wel nog terugstelen. Even voor de duidelijkheid: enkel vliegtuigen, helikopters, boten en een Rhino zijn terug te halen wanneer je ze vernietigd.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn straaljager komt wel netjes terug als ik hem crash, zowel bij Trevor als bij Michael. Echter als ik andere vliegtuigen in de hangar zet dan is hij weg. Echter dat is geen probleem, ik steel hem zo weer, maar als ik met Michael naar trevor zijn hangaar vlieg (met bv een helicopter), in het toestel blijf, en met trevor de straaljager buiten zet, dan kan Michael hem eenvoudig meenemen. Bij Trevor respawned hij weer en met Michael stop ik hem weer in de hangaar.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA5 vind ik sowieso wat anders dan GTA4 enzo. In 5 zitten leuke dingen, maar in 4 zitte ook weer leuke elementen die ik mis in 5. San andreas kan ik me niet heel goed meer herinneren, behalve dat die tank volgens mij gewoon bijna onsterfelijk was >.<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in single player de tip om de tank te stelen gedaan, soms met meer en soms met minder succes. Echter het probleem is dat de tank niet echt vermogen heeft, een beetje berg komt hij niet op, en daardoor raak je het wanted level niet kwijt. En ze rijden tegen je aan, waardoor je wanted level alsmaar stijgt, en uiteindelijk sneuvelt de tank.

Ook als je het wanted level niet hebt of kwijt raakt, dan is het nog lastig om je door het verkeer te bewegen zonder een wanted level te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...