Caswessels Geplaatst: 5 december 2013 Rapport Geplaatst: 5 december 2013 Als je een tank koopt blijft die dan terug komen net als een vliegtuig die je koopt? Dit is in single game Reageren
Svenie Geplaatst: 5 december 2013 Rapport Geplaatst: 5 december 2013 Jazeker, de Rhino blijft respawnen in je hangar wanneer je hem hebt gekocht, net als alle gekochte vliegtuigen en helikopters. Je hoeft dus vooral niet voorzichtig met de tank om te springen. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 Zelfde ongeveer voor Multiplayer; als de tank kapoet gaat kan je "gewoon" Pegasus bellen voor een nieuwe. Reageren
JustDuco Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 Klopt het dat als je tank kapot gaat dat je dan weer een nieuwe krijgt? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 Klopt het dat als je tank kapot gaat dat je dan weer een nieuwe krijgt? Jazeker, de Rhino blijft respawnen in je hangar wanneer je hem hebt gekocht, net als alle gekochte vliegtuigen en helikopters. Je hoeft dus vooral niet voorzichtig met de tank om te springen. Ja dus. Goed om weten, want ik heb mijn Luxor bij zijn eerste vlucht ontdaan van alle vleugels en een noodlanding moeten uitvoeren tussen wat gebouwen in Vinewood. Zou anders nogal een verspilling van geld zijn. Reageren
Raymon89 Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 Goed om te weten! Geldt dit voor alle voertuigen die je koopt, dus ook auto's enzo? En stel, je gaat zo'n gekochte auto modden, en sloopt 'm daarna.. Die wat daarna respawnt in je garage, is dat dan de gemodde of niet-modded versie? Reageren
Svenie Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 Nee, gekochte auto's die je vernietigd spawnen niet terug in je garage. Je bent ze dus voorgoed kwijt. (met uitzondering van de 'unieke' voertuigen van de hoofdrolspelers) Laat je je voertuig ergens achter dan heb je de kans dat hij geimpounded wordt en kan je hem wel nog terugstelen. Even voor de duidelijkheid: enkel vliegtuigen, helikopters, boten en een Rhino zijn terug te halen wanneer je ze vernietigd. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 En hoe zit dat met een straaljager? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 Aangezien je deze niet kan kopen spawned deze niet meer terug in je hangar, Ook ben je hem voorgoed kwijt als je je vliegtuigen switched. Reageren
realhustler Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Mijn straaljager komt wel netjes terug als ik hem crash, zowel bij Trevor als bij Michael. Echter als ik andere vliegtuigen in de hangar zet dan is hij weg. Echter dat is geen probleem, ik steel hem zo weer, maar als ik met Michael naar trevor zijn hangaar vlieg (met bv een helicopter), in het toestel blijf, en met trevor de straaljager buiten zet, dan kan Michael hem eenvoudig meenemen. Bij Trevor respawned hij weer en met Michael stop ik hem weer in de hangaar. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Rhino is slap in gta V. Met wapens en snelle auto's en goed zijn in het spel overleef je 5 sterren politie langer. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Ik vond de Rhino´s in San Andreas vele malen beter, dan die in GTA V. Reageren
JJ-B Geplaatst: 17 december 2013 Rapport Geplaatst: 17 december 2013 GTA5 vind ik sowieso wat anders dan GTA4 enzo. In 5 zitten leuke dingen, maar in 4 zitte ook weer leuke elementen die ik mis in 5. San andreas kan ik me niet heel goed meer herinneren, behalve dat die tank volgens mij gewoon bijna onsterfelijk was >.< Reageren
harry1985 Geplaatst: 18 december 2013 Rapport Geplaatst: 18 december 2013 Die tanks zijn soms wel een tikkeltje te irritant maargoed het is niet anders. ( ze hadden van mij best weg gelaten mogen worden ) Reageren
realhustler Geplaatst: 18 december 2013 Rapport Geplaatst: 18 december 2013 Ik heb in single player de tip om de tank te stelen gedaan, soms met meer en soms met minder succes. Echter het probleem is dat de tank niet echt vermogen heeft, een beetje berg komt hij niet op, en daardoor raak je het wanted level niet kwijt. En ze rijden tegen je aan, waardoor je wanted level alsmaar stijgt, en uiteindelijk sneuvelt de tank. Ook als je het wanted level niet hebt of kwijt raakt, dan is het nog lastig om je door het verkeer te bewegen zonder een wanted level te krijgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.