pietjuh1 Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) eey ik ben bezig met een Z-Z zwolle zuid mod.. ik probeer de oude gang te verranderen in Z-Z gang en probeeren een beetje van los santos Z-Z style te maken als er een map editor uit komt voor SA komen er ook nieuwe dingen in... ik heb de volgende dingen al gemaakt: nikes gangkleding hoodkleding gangspray gangtatoos(op rug staat nog Z-Z) er moet dus nog veel gebeuren... en misschien wil er iemand wel helpen... rate de dingen ook ff....1/10 in samenwerking met ZeroHero Bewerkt: 17 juli 2005 door pietjuh1 Reageren
ZeroHero Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 eeyik ben bezig met een Z-Z zwolle zuid mod.. ik probeer de oude gang te verranderen in Z-Z gang en probeeren een beetje van los santos Z-Z style te maken als er een map editor uit komt voor SA komen er ook nieuwe dingen in... ik heb de volgende dingen al gemaakt: nikes gangkleding hoodkleding gangspray gangtatoos(op rug staat nog Z-Z) er moet dus nog veel gebeuren... en misschien wil er iemand wel helpen... rate de dingen ook ff....1/10 zeer netjes gewerkt :o nikes 9 gang 9 hood - gang 9 tattoos 10 Woon zelf ook in zwolle dus.. Reageren
pietjuh1 Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 ben nu bezig om een bas auto was temaken Reageren
Giorgo Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Ik vind het echt goed werk ik geef alles 9.5 echt mooi gedaan ga zo verder. Reageren
PIETJE!!!! Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 zeer mooi!waar te downloaden, ben geboren in zwolle, super mooi MOH op de voorkant echt vet! en met die dingen installeren he?ik ben al blank dus die tattoos kan ikz eker wel vergeten? Reageren
Flame^ Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 zeer mooi!waar te downloaden, ben geboren in zwolle, super mooi MOH op de voorkant echt vet!en met die dingen installeren he?ik ben al blank dus die tattoos kan ikz eker wel vergeten? Deze mod is nog niet te downloaden. Lees zijn eerste bericht. ze zijn nog bezig om hem te maken. Ik vind het erg mooi wat jullie doen. Ik zeg een 8.5. heel mooi :thumbsup: . Reageren
need my speed Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Als ik het goed begrijp hoor jij dan bij de Z-Z gang? Dan moet je ook de missie teksten aan passen enzo en ook als je een tag over sprayt, dat moet je ook aanpassen. Reageren
Giorgo Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 De missies zou je misschien nog kunnen laten staan maar de tags moeten ook wel zeker verandert worden. Reageren
pietjuh1 Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) binnen kort komt er een site waar de mod gedowload kan worden... ook zal je daar lossen dingen kunnen downloaden zoals de nikes.... we zoeken nog steeds mensen die willen helpen met de mod... als je wilt helpen pm me dan Bewerkt: 18 juli 2005 door pietjuh1 Reageren
Timos Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 binnen kort komt er een site waar de mod gedowload kan worden...ook zal je daar lossen dingen kunnen downloaden zoals de nikes.... we zoeken nog steeds mensen die willen helpen met de mod... als je wilt helpen add me dan op msn pietjuh098 (at) hotmail DOT com E-mail adressen in post zijn niet toegestaan en je sig is te groot! ---- Het is echt een super toffe mod! Ik zal hem binnen kort wel eens uitproberen! Het ziet er igg goed uit man! Reageren
pietjuh1 Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 binnen kort komt er een site waar de mod gedowload kan worden...ook zal je daar lossen dingen kunnen downloaden zoals de nikes.... we zoeken nog steeds mensen die willen helpen met de mod... als je wilt helpen add me dan op msn ***@***.com E-mail adressen in post zijn niet toegestaan en je sig is te groot! ---- Het is echt een super toffe mod! Ik zal hem binnen kort wel eens uitproberen! Het ziet er igg goed uit man! o sorry ik zal verranderen Reageren
Matiscus Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 binnen kort komt er een site waar de mod gedowload kan worden...ook zal je daar lossen dingen kunnen downloaden zoals de nikes.... we zoeken nog steeds mensen die willen helpen met de mod... als je wilt helpen add me dan op msn Ik wil helpen Texturen kan ik een beetje en modellen ook. Maar hier heb je modellen niet nodig denk ik. PM me als je het goed vind. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) Hij is kei mooi man! Mooi die shirts met Z-Z... Cijfer: 9/10! Stuur me ff een PB als je hulp wilt Bewerkt: 19 juli 2005 door DaddyPimp Reageren
pietjuh1 Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 de site is online maar moety nog veel aangedaan worden... http://www.***.nl.tt/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.