RTS Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 de site is online maar moety nog veel aangedaan worden...http://www.***.nl.tt/ reclame is niet toegestaan hier! Reageren
pietjuh1 Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 de site is online maar moety nog veel aangedaan worden...http://www.***.nl.tt/ reclame is niet toegestaan hier! ik maak toch ook reclame voor gtagames mn hele site staat er vol mee :S:P Reageren
ZeroHero Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 de site is online maar moety nog veel aangedaan worden...http://www.***.nl.tt/ mag je niet sturen.. maar kijk in mijn sig voor de site PS: Dat mag toch wel? :huh: Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Hey! Sinds gisteren werk ik ook mee met de Z-Z Mod... Hier een screen van de Rabobank in Zwolle, die ik heb gemaakt: (Hij's nog lang niet af, er moet nog veel aan gebeuren) Reageren
pietjuh1 Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) een beta versie van de mod komt bijna uit!! er zit nu ook een c1000 in hier een paar screenys kon alleen niet de deur veranderen... als iemand hier de txd van weet dan wil ik die graag weten deze is binnenkort te downeloaden op onze site..... c1 c2 c3 c4 c5 Bewerkt: 23 juli 2005 door pietjuh1 Reageren
Matiscus Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) nice pietje Bewerkt: 23 juli 2005 door Matiscus Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) Hier weer een Update van mijn ABN Amro Hoofdkantoor (In m'n vorige post zei ik RaboBank, alleen 't is ABN ) Bewerkt: 23 juli 2005 door DaddyPimp Reageren
Matiscus Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Yo ik werk ook mee aan de mod hier zijn screens dat ik gemaakt heb HBX Fire Stadion HBX Fire Station 2 HBX Fire Station 3 Welkom To ZC Welkom To ZC 2 Voilà en nu ben ik bezig met de streak. Juist spijtig van die vlag dat die witterand niet weg is. Ik heb het nog thans transparant gemaakt met photoshop :huh: Reageren
Giorgo Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 pietjuh1 dat is echt prachtig het LV bord ook echt mooi alleen de Fire Department zou je wat meer aan moeten wijzigener staan maar 3 bordjes ofzo. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Ik ben al bijna klaar met het ABN Amro Hoofdgebouw... alleen ik heb nog goede textures voor de muren nodig! Heeft iemand: -Zwarte Muur Textures -Een Sjieke Deur Dat Was 't Als je een van deze textures hebt, post ze dan plz ff hier! Reageren
Jorge_F Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Die Nederlandse vlag klopt niet helemaal. Ik raad je aan om je textures als .tga te exporteren en te openen met Photoshop. Dan kan je de normale vorm van de vlag behouden Reageren
pietjuh1 Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Die Nederlandse vlag klopt niet helemaal.Ik raad je aan om je textures als .tga te exporteren en te openen met Photoshop. Dan kan je de normale vorm van de vlag behouden vlag is la beter gemaakt Reageren
jerryk Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) wat dacht je van mijn deur die ik bij de brandweer heb? Bewerkt: 24 juli 2005 door jerryk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.