someone Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Waar kan ik die nikes downloaden ze zien er goed uit Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Waar kan ik die nikes downloaden ze zien er goed uit Die kun je op de site downloaden. (Niet op deze, alleen die van Pietjuh1) Reageren
daniel_p Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 heeyz, Ik geef voor alle plaatjes een 10 !! (ik woon namelijk zelf in Zwolle Zuid :'D ) Jullie moeten niet vergeten een Media Markt te bouwen he En waarneer komt de mod precies uit?? Gr Daniel Ik ben niet echt daniel ik ben eigelijk marcel maar daniel is me neefje !! Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Jullie moeten niet vergeten een Media Markt te bouwen he En waarneer komt de mod precies uit?? Ik zal het aan Pietjuh1 vragen over die Media Markt... En aan de gehele Mod, daar wordt nog aan gewerkt..... Omdat we het ABN Amro gebouw er nog niet inkrijgen ------------- DaddyPimp Reageren
daniel_p Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Okey wel zeggen he van die Media Markt Ik wacht wel af wat er gaat gebeuren Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Ook de FC Zwolle stadion! Reageren
pietjuh1 Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 (bewerkt) fczwolle stadion zal er zeker in komen mediamarkt misschien ook als ut lukt maar eerst moet abn amro gebouw er in komen... maaar dat wil niet en weet ook niet waarom ut niet lukt.. kan iemand misschien helpen??? we zoeken nog steeds mensen die een beetje kunnen mappen en andere shit kunnen doen mensen die texures kunnen aanpassen hebben we NIET meer nodig! P-J Bewerkt: 13 augustus 2005 door pietjuh1 Reageren
Big-Bear Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Het wordteen goeie mod als ik t zo zie, maar let op jullie gebouwen, die bevatten veel bugs, heel veel, en dat moet je niet in een mod hebben Reageren
someone Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Waar kan ik die nikes downloaden ze zien er goed uit Die kun je op de site downloaden. (Niet op deze, alleen die van Pietjuh1) als ik ze download op jullie site staat er dat de bestanden niet meer online staan.. kun je ze weer ff online zetten? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Het wordteen goeie mod als ik t zo zie, maar let op jullie gebouwen, die bevatten veel bugs, heel veel, en dat moet je niet in een mod hebben Waar zitten die bugs dan? Ik heb alles gecheckt voor Bugs, en heb er geen een gevonden! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 SKetchup bevat altijd bugs, maar we zullen zien Veel succes Reageren
someone Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Daddypimp kan je aan pietjuh vragen of tie die nikes weer online zet op jullie site want ik kan ze niet downloaden daar Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 (bewerkt) Daddypimp kan je aan pietjuh vragen of tie die nikes weer online zet op jullie site want ik kan ze niet downloaden daar Je knt het hem ook vragen via PB hé Maar ik zal het hem vragen, hij is nu toch online.... *EDIT: Ik zie nu, op de site, dat de Nike Air Max er nog opstaan. ------------- DaddyPimp Bewerkt: 14 augustus 2005 door DaddyPimp Reageren
pietjuh1 Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 nikes staan er weer op;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.