Mr.Boss Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 (bewerkt) En wat wil je nu precies? Dat we allemaal 'ooohs' en 'aaaaahs' roepen en je complimenteren? Je maakt inbreuk op het logo en kenmerken van kleding van de Politie. Heb de afdeling communicatie derhalve een mail gestuurd. Bewerkt: 6 december 2013 door Mr.Boss Reageren
PrutserNL Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 (bewerkt) Wel nice gemaakt, als je veel tijd in de creator steekt kan je echt gave logo's maken. Deze 2 heb ik van de week gemaakt Bewerkt: 6 december 2013 door PrutserNL Reageren
Sublime Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 Ziet er wel epic uit op je manneke, maar op de auto is het een beetje Mehh.. Het is zekers creatief en kan het alleen maar toejuichen ipv afzeiken (zoals Mr Boss). Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 Mr boss zeg dan niks. On: geniaal achterop die jas:) Reageren
GTAbubba Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 echt wel vet gemaakt en orgineel verzonnen met de jas en de work pants haha in het blauw Reageren
GTAbubba Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 dit is de mijne ben stapel gek op JDM cars en alles wat daarmee te maken heeft ik en mijn crew organiseren regelmatig JDM rooftop meets op dak van parkeergarage's en cruisen dan van plek tot plek greetz Bubba Reageren
maasdijkhardstyle Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 wat is jou crew naam dann Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 Logo van De Boeven, als je dat ziet verschijnen moet je hard rennen, ons motto is dan ook 'Japie, start de wagen!'. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 Robin van Bassie en Adriaan. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 Logo van De Boeven, als je dat ziet verschijnen moet je hard rennen, ons motto is dan ook 'Japie, start de wagen!'. hahaha wat is jouw crew naam, ik join meteen Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 Logo van De Boeven, als je dat ziet verschijnen moet je hard rennen, ons motto is dan ook 'Japie, start de wagen!'. hahaha wat is jouw crew naam, ik join meteen De Boeven Reageren
SpacyColours Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 Logo van De Boeven, als je dat ziet verschijnen moet je hard rennen, ons motto is dan ook 'Japie, start de wagen!'. Nee, 'Harry, start de wagen' omdat Japie een scheldwoord was. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 Logo van De Boeven, als je dat ziet verschijnen moet je hard rennen, ons motto is dan ook 'Japie, start de wagen!'. Nee, 'Harry, start de wagen' omdat Japie een scheldwoord was. O ja, bedankt voor deze kleine doch essentiële correctie B100. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.