Dipsie8 Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2013 Om 8 uur 's Avonds? Ben je helemaal betoeterd? Ach whatever. Helaas kan ik er niet bij zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 7 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2013 Om 8 uur 's Avonds? Ben je helemaal betoeterd? Ach whatever. Helaas kan ik er niet bij zijn Dat is jammer.. Het is wel in het weekend en daarom dacht ik ook om dit tijdstip te kiezen. Jammer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hultates Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2013 Nou, ik weet dus wanneer ik binnen moet blijven. PSN:Hultates Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dionkoffie Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2013 aah, ik weet niet of ik in de knoop zit met me eigen server. We gaan namelijk 21 december 2013 doen en ik weet niet hoe laat dat gaat gebeuren. Zet mij iig erbij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mert17 Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2013 ik zal er zijn me psn is mertcoban en ik heb headset Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rickbrinkman Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2013 zijn er nog eisen van kleding etc? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 7 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2013 zijn er nog eisen van kleding etc? Nee, het is gewoon een 'normale' meeting met de thema kerst. Alhoewel zou het wel leuk zijn om mensen hun creativiteit te zien met hun kleding. Nou, ik weet dus wanneer ik binnen moet blijven. PSN:Hultates aah, ik weet niet of ik in de knoop zit met me eigen server. We gaan namelijk 21 december 2013 doen en ik weet niet hoe laat dat gaat gebeuren. Zet mij iig erbij. ik zal er zijn me psn is mertcoban en ik heb headset Jullie staan er alle drie erop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroJens Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2013 Ik kan ook wel komen psn: ZeroJens heb wel geen headset Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mrkwark Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2013 (bewerkt) Als mijn ps3 het doet count me in zonder headset deze keer mrmark2 Bewerkt: 7 december 2013 door Mrkwark Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 7 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2013 Ik kan ook wel komen psn: ZeroJens heb wel geen headset Je staat erbij. Als mijn ps3 het doet count me in zonder headset deze keer mrmark2 Leuk dat je komt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2013 Count me in. DeNeus21, geen headset Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2013 Ik doe mee Username: FrostCube_NL Headset: ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 7 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2013 Ik doe mee Username: FrostCube_NL Headset: ja Je bent net op tijd, je bent de laatste die nu nog in de lijst kan. Helaas is dus nu de lijst vol, en kunnen andere geintresseerde mensen zich opgeven voor de Reservelijst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2013 Verdomme Ik ben voor de eerste afmelding! Je weet wie ik ben en dat ik een headset heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2013 21 december 2013 btw... #mayas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.