Michael Geplaatst: 7 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2013 21 december 2013 btw... #mayas Wat heb ik nu weer gemist in het nieuws? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 9 december 2013 Rapport Geplaatst: 9 december 2013 Ik ga er vanuit dat ik aanwezig kan zijn. PlayStation Netwerk naam: soulramon. Reageren
Michael Geplaatst: 9 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2013 Ik ga er vanuit dat ik aanwezig kan zijn. PlayStation Netwerk naam: soulramon. Ik heb je op de reservelijst gezet. Natuurlijk zal er waarschijnlijk wel een persoon niet komen, of meerdere. Als er op dat moment een plek minder is invite ik je dan natuurlijk Reageren
ThymoDJ Geplaatst: 9 december 2013 Rapport Geplaatst: 9 december 2013 ik doe wel mee als het mag PSN: ThymoDJ headset: via Playstation niet wel via skype Reageren
Michael Geplaatst: 9 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2013 ik doe wel mee als het mag PSN: ThymoDJ headset: via Playstation niet wel via skype Je staat nu op de lijst! Als het goed is zijn er ook al aantal vriendschap verzoeken uit de deur gegaan. Heb je er een? Probeer deze zo snel mogelijk te accepteren. Als je dat namelijk niet doet kan je ook niet meedoen! Reageren
koerba1 Geplaatst: 16 december 2013 Rapport Geplaatst: 16 december 2013 ik kom zet mij er maar bij psn: koerba1 headset ja Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 16 december 2013 Rapport Geplaatst: 16 december 2013 Als het goed is zijn er ook al aantal vriendschap verzoeken uit de deur gegaan. Heb je er een? Probeer deze zo snel mogelijk te accepteren. Als je dat namelijk niet doet kan je ook niet meedoen! Heb ik je al als vriend of moet je hem nog sturen? Reageren
Michael Geplaatst: 16 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2013 Als het goed is zijn er ook al aantal vriendschap verzoeken uit de deur gegaan. Heb je er een? Probeer deze zo snel mogelijk te accepteren. Als je dat namelijk niet doet kan je ook niet meedoen! Heb ik je al als vriend of moet je hem nog sturen? Dat weet ik nog niet zeker, dat zal ik morgen even snel bekijken Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 december 2013 Rapport Geplaatst: 16 december 2013 21 december 2013 btw... #mayas Wat heb ik nu weer gemist in het nieuws? De maya's konden noet verder tellen dan 21 december 2012, en dachten dat dan de wereld verging. Nu denken mensen dat het dit jaar gebeurd Reageren
rickbrinkman Geplaatst: 18 december 2013 Rapport Geplaatst: 18 december 2013 Ik moet me helaas afmelden, ik heb zaterdag een nachtdienst , Im sorry Reageren
Michael Geplaatst: 19 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2013 Ik moet me helaas afmelden, ik heb zaterdag een nachtdienst , Im sorry Geen probleem, bedankt voor de afmelding Reageren
gtafryslan Geplaatst: 19 december 2013 Rapport Geplaatst: 19 december 2013 Ben beschikbaar PSN: NL_GTA_FRIESLAND Headset: Nee Reageren
dionkoffie Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Geplaatst: 20 december 2013 (bewerkt) Damm, ik moet me helaas afmelden ivm uit eten. Bewerkt: 20 december 2013 door dionkoffie Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Geplaatst: 20 december 2013 Ik meld me aan! PSN: Ezra24rct3 en heb headset. Reageren
Michael Geplaatst: 20 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2013 (bewerkt) De lijst is momenteel weer helemaal vol. Ik moet dus een aantal mensen teleurstellen, natuurlijk zal ik de anderen even op de reservelijst gezet. Dan kan ik nog steeds iedereen inviten als er een paar mensen missen. Damm, ik moet me helaas afmelden ivm uit eten. Ook jij bedankt voor het melden afmelden. Zo kunnen we van uitgaan wie er wel of niet komt Bewerkt: 20 december 2013 door Extreem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.