Michael Geplaatst: 22 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2013 Met deze Kerstmeeting krijgen jullie natuurlijk ook een Signatuur van mij. (...) Deze is met 203 kb te groot, dus misschien is het handig om een iets minder zware versie te maken. Voordat ik 'm bij iedereen moet verwijderen en bij iedereen een notitie op z'n warnlog moet zetten. Moet die arme Michael in de ochtend fotoshoppen Nee hoor, geen probleem. Als jullie geen problemen willen hebben met de warnings kunnen jullie het beste de volgende Signature dragen. De orginele kan je dragen op je profiel, maar niet op je signatuur. Deze kan dan wel als Signatuur: Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 22 december 2013 Rapport Geplaatst: 22 december 2013 Tjarda heeft echt een rage probleem . Hoezo dat ik heb weining zin in een meeting met 1 hacker die lvl 9 is en rijdt in een vacca mensen die je killen mensen die gillen mensen die denken ik gooi sticky bom maarja ze verpesten voor andere Ik hack niet en killen is gewoon toegestaan . En ik gil niet... Reageren
Michael Geplaatst: 22 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2013 Tjarda heeft echt een rage probleem . Hoezo dat ik heb weining zin in een meeting met 1 hacker die lvl 9 is en rijdt in een vacca mensen die je killen mensen die gillen mensen die denken ik gooi sticky bom maarja ze verpesten voor andere Ik hack niet en killen is gewoon toegestaan . En ik gil niet... Ik heb trouwens nog niet eens één Sticky Bom gezien in de hele avond, behalve met de GTA Races en de Capture Missie's. Killen was inderdaad met deze meeting toegestaan, maar dat werd dan in mijn ogen ook gewoon zeer weinig gedaan Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 22 december 2013 Rapport Geplaatst: 22 december 2013 Hier nog wat mooie explosies op het einde van de meeting: Extreem je was toen net weggegaan (als ik me vergis) Reageren
Michael Geplaatst: 22 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2013 Hier nog wat mooie explosies op het einde van de meeting: Extreem je was toen net weggegaan (als ik me vergis) Klopt, het was al zeer laat en ik had geen zin meer om te gamen Reageren
ZeroJens Geplaatst: 22 december 2013 Rapport Geplaatst: 22 december 2013 ow sorry ik was de meeting gewoon vergeten :s Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.