Phoenyxar Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 Nou, van Persie scoorde wel die essentiële eerste (mooie) goal tegen Spanje. Zijn laatste matchen waren wat zwakjes, maar in de eerste matches speelde hij een belangrijke rol. Eigenlijk was hij voor het matchverloop belangrijker voor Nederland dan Messi voor Argentinië. Messi maakte de goals, maar was verder (in de poulefase) gewoonweg een ramp en eigenlijk een verspilling van de positie. In de latere matches belangrijker, maar nooit echt fantastisch. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 Ik had RVP wel de gouden vlag gegund, voor de man die het meest buitenspel stond. Deze mop heb ik van een Nederlander.. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 Ik had RVP wel de gouden vlag gegund, voor de man die het meest buitenspel stond. Deze mop heb ik van een Nederlander.. Is geen mop, gewoon waar ! zeker meeste keren buitenspel in 1 wedstrijd (al waren ze niet allemaal terecht gevlagd maar dag ter zijde). Reageren
thebig Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 http://tvolen.be/201...-valcursus-aan/ Vooral die laatste zin Reageren
ERRWINS Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 Na al die commotie maakt hij er gewoon een lolletje van, respect Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 Goal van het WK, lijkt mij terecht. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 juli 2014 Rapport Geplaatst: 22 juli 2014 Verdiend natuurlijk! Colombia! :3 (Zijn er ook tweedes en derdes gekend?) Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 juli 2014 Rapport Geplaatst: 22 juli 2014 Verdiend natuurlijk! Colombia! :3 (Zijn er ook tweedes en derdes gekend?) Kopbal van van Persie is 2des en op de 3de plaats alweer James met zijn stifter tegen Japan(gaat niet alleen om het doelpunt, maar om hoe hij de verdediger en de keeper gewoon he-le-maal in de wind zet om 'm dan te stiften). Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 juli 2014 Rapport Geplaatst: 22 juli 2014 De kopbal van Van Persie is wel een verdiende tweede. Is een van de weinige goals die ik zal onthouden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.